Beantwoord

Issues met ontvangst digitenne

  • 31 July 2019
  • 9 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1
Bij mij hetzelfde, lig nu in Lemmer, moest afstemmen op Flevoland, want Friesland geeft geen signaal. Alleen 1,2 en 3 als stilstaande beelden, verder geen ontvangst, ben van 3 tv's voor €15,50, naar 1 tv gegaan voor €17,00. Ben van televisie in heel Nederland naar nu 3 blokkerige zenders gegaan. Heb geprobeerd de helpdesk te bellen, alleen maar wachttijden, wat een k.t systeem.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door P. Grigio 12 August 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 1
Profiel aangevuld
Hoi Peter. Welk type antenne gebruik jij nu ? (foto?) Heb je ook de optie om die buiten aan te sluiten? Uiteraard wil ik je graag aan goed werkende digitenne helpen maar ik heb eerst even wat meer informatie nodig! Als het nodig is, krijg je uiteraard een nieuwe antenne plus eventuele buitenmontage set.
Reputatie 1
Een konig, met voeding, buiten gemonteerd, al in diverse posities gedraaid.

Reputatie 7
Badge +28
Voor de volledigheid de eerste reactie er nog even in geplakt:

Voor jullie allebei dezelfde reactie.

Zenders zoeken op provincie werkt niet goed, zeker niet in Lemmer.

Probeer dit eens:
1/ Teruggaan naar de fabrieksinstellingen.
2/ Opnieuw zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

Los daarvan adviseer ik jullie beiden de nieuwe buitenantenne. KPN stuurt klanten met ontvangstproblemen gratis de nieuwe Funke V5 + buitenmontageset.

Zouden jullie allebei het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
De huidige antenne lijkt op deze:
https://www.bol.com/nl/p/knanor5002b-versterkte-dvb-t-t2-buitenantenne/9200000098568917/?suggestionType=browse&bltgh=ssGdGbmfvjQ6DLmbUu9NPg.1.4.ProductTitle
Helemaal duidelijk, @Peterv30 . Ik verwacht dat de nieuwe antenne morgen bezorgd wordt!
Is het allemaal gelukt, Peter?
Reputatie 5
Badge +5
@Erwin_ zie het andere topic
Dank voor de update, @P. Grigio . Ik ben blij dat het met een eigen antenne is opgelost!