Beantwoord

Klacht over Digitenne

  • 25 January 2020
  • 37 reacties
  • 1274 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben sinds 2004 klant bij Digitenne. Tot de overgang naar het nieuwe systeem heb ik altijd probleemloos televisie kunnen kijken. Zowel thuis als op de camping. Nu heb ik continu problemen dat zenders niet doorkomen. ( geen digitenne bereik ) Ik heb al van alles geprobeerd. Antenne verplaatst, antenne buiten gezet, versterkte buiten antenne gekocht. Allemaal zonder verbetering. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg als reactie dat Digitenne nu eenmaal een  goedkoop product is en dat ik dan de storingen voor lief moet nemen of een ander product kiezen. Ik ben boos over deze reactie. Ik vind dat KPN ervoor moet zorgen dat ik een deugdelijk product krijg. Hoe zo goedkoop product? Ik ben begonnen met € 8.95 per maand voor 3 kastjes . Nu betaal ik € 22,00 voor twee kastjes en heb nog nooit zoveel storing gehad. Ik verwacht een gedegen reactie op mijn klacht waarmee mijn probleem wordt opgelost.

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2020, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Je mag het wel invullen bij de persoonlijke opmerkingen inderdaad, of je mag het me toesturen in een privébericht, beide is prima!

Reputatie 1

Nogmaals.

Ik weet niet hoe ik een privébericht kan sturen.

Zal ik het anders maar gewoon openbaar sturen?

Ik vind deze manier van communiceren bijzonder klantonvriendelijk.

Ik ben nu al een eeuwigheid bezig !

Reputatie 7
Badge +11

Als je op de naam van @Alexa_  klikt,dan kan je haar een privébericht sturen

Stuur bericht, staat er dan 😀 

Klik op mijn bericht op haar naam dus 😉

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Het is zeker niet de bedoeling dat het zo lang duurt. Ik heb blijkbaar niet goed mee gekregen dat het niet lukte om de gegevens in te vullen. Ik stuur je een privébericht zodat je daarop kunt reageren, en me zo het CAS ID kunt doorgeven. Laat het vooral weten als het niet lukt.

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Dankjewel voor je reactie in het privébericht. Als je me daar laat weten welk servicepunt jou het beste uit komt, zorg ik dat de nieuwe Digitenne ontvanger zo snel mogelijk klaar ligt.

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Zoals in het privébericht besproken kan je de nieuwe Digitenne ontvanger vanaf morgenmiddag ophalen op het door jou gekozen servicepunt. Laat je hier weten of alles is gelukt, en ook of alles weer goed werkt?

Reputatie 1

Alexandra,

De nieuwe ontvanger werkt perfect !

Helemaal geen storing meer.

Ik ben zo blij dat ik nu storingvrij televisie kan kijken.

Ik wil graag ook mijn tweede ontvanger omruilen voor een Rebox ontvanger.

Ik zal een privé bericht sturen  met de CAS ID van deze ontvanger.

 

Groet,   Sandro

 

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Goedemorgen Sandro, wat fijn om te horen! :relaxed: Ik ben blij dat jij nu weer blij bent en gewoon tv kan kijken. Geen probleem, ik heb een tweede Digitenne ontvanger aangevraagd. Deze ligt vanaf morgenmiddag klaar op hetzelfde servicepunt als de vorige keer. Ik zal je de details weer toesturen in een privébericht.

Laat je weer weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Ook de tweede ontvanger ontvangen en geïnstalleerd. Ook perfect en storingvrij beeld op deze locatie. Bedankt voor de hulp. Ik ben nu weer een tevreden klant van Digitenne !

 

Sandro

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @Sandro Hooft 👍. En bedankt voor de terugkoppeling. 

Reputatie 7
Badge +19

@Sandro Hooft Super, ook van mijn kant: fijn om dat te horen :slight_smile: Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Zal ik dan ook maar reageren?  KPN heeft alles ge-outsourced. En dat bedrijf heeft werkelijk geen flauw benul waar het over gaat en kennis is er al helemaal niet. Wanneer je belt krijg je een no-no aan de telefoon die uiterst vriendelijk door allerlei schermen heen werkt, maar nooit tot een oplossing komt. Mijn ontvanger is defect. na de eerste keer gebeld te hebben, jawel 56 minuten aan de telefoon gehangen(zonder de wachttijd mee te rekenen) wordt er, tot mijn verbazing een antenne-verlengkabel opgestuurd. Daar heb je dus geen F**** aan. Nogmaals gebeld, deze keer maar 48 minuten, en jawel er wordt beloofd dat er een ontvanger wordt opgestuurd. En raad eens wat? Er wordt een andere antenne opgestuurd! Grrrr.   Ik heb dus mijn abonnement opgezegd en de hele bende teruggestuurd.

Jammer. KPN was een mooi bedrijf met bekwaam personeel en goede service. Maar dat lijkt lang geleden en is verleden tijd.  Heel, heel verdrietig dat een goed bedrijf zo naar de vernieling gaat door verkeerde zuinigheid? Hoewel, zuinigheid, outsourcing is op deze manier een wel heel dure oplossing.

Goedkoop is duurkoop?