Ik ben sinds 2004 klant bij Digitenne. Tot de overgang naar het nieuwe systeem heb ik altijd probleemloos televisie kunnen kijken. Zowel thuis als op de camping. Nu heb ik continu problemen dat zenders niet doorkomen. ( geen digitenne bereik ) Ik heb al van alles geprobeerd. Antenne verplaatst, antenne buiten gezet, versterkte buiten antenne gekocht. Allemaal zonder verbetering. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg als reactie dat Digitenne nu eenmaal een goedkoop product is en dat ik dan de storingen voor lief moet nemen of een ander product kiezen. Ik ben boos over deze reactie. Ik vind dat KPN ervoor moet zorgen dat ik een deugdelijk product krijg. Hoe zo goedkoop product? Ik ben begonnen met € 8.95 per maand voor 3 kastjes . Nu betaal ik € 22,00 voor twee kastjes en heb nog nooit zoveel storing gehad. Ik verwacht een gedegen reactie op mijn klacht waarmee mijn probleem wordt opgelost.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel