Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Beste KPN,  net als andere gebruikers op deze thread heb ik een tijdelijke Digitenne TV ontvanger maar kan alleen NL1,2 en 3 ontvangen. Kastje al minimaal een uur aan gehad en wel signaal. Opnieuw activeren dus?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mijnbouwer96 en welkom op het forum! Wil je het CAS-nummer nog in je forumprofiel zetten? Dat kan onder persoonlijke opmerkingen. 

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag!

Hallo Sanne_M CAS nr heb ik toegevoegd aan mijn profiel daarnet, dank alvast!

Reputatie 7
Badge +20

@Mijnbouwer96, ik heb aanvraag gedaan om deze te activeren. Wil je het laten weten of deze straks na een uurtje werkt?

@Bart_Z nog niet gelukt helaas, melding blijft. Ik zie bij 'abonnement' in het menu wel dat RF kanaal 32 genoemd wordt terwijl voor mijn regio Utrecht het 27 zou moeten zijn. Weet niet of dat nog relevant is.

Reputatie 7
Badge +20

@Mijnbouwer96, Ik heb mijn collega van een achterliggende afdeling gevraagd jouw Digitenne te activeren. Ik verwacht dat het morgen actief wordt. 

@Bart_Z sinds vandaag werkt het inderdaad allemaal zonder foutmeldingen. Dank voor de hulp!

Ik heb een abonnement op digitenne. Omdat ik het vrij lang niet gebruikt had heb ik gisteren de zenders opnieuw geladen. Ik ontvang echter alleen de Ned. publieke zenders (Ned. 1,2,3), ook na meerdere pogingen om alle zenders te laden!

Ik verzoek KPN om alle digitenne-zenders opnieuw te activeren.

 

Reputatie 7
Badge +17

@olgaenger ik heb een seintje naar de ontvanger gestuurd. Wil je opnieuw naar zenders zoeken op de Digitenne en aangeven of je alle zenders weer kan zien? 

@olgaenger ik heb een seintje naar de ontvanger gestuurd. Wil je opnieuw naar zenders zoeken op de Digitenne en aangeven of je alle zenders weer kan zien? 

Hartelijk dank! Ik kan nu alle zenders ontvangen!

Reputatie 7
Badge +17

@olgaenger veel kijkplezier!🙂

Foutcode Digitenne moet geactiveerd worden cas nummer staat in mijn account 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @D-vdl! Ik heb het geprobeerd te activeren, maar krijg de melding dat dit CAS-nummer niet gevonden is. Kun je controleren of deze klopt en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt?

Hij doet het dank je wel voor je moeite 

Reputatie 7
Badge +17

Oh dan was dat een mooi toeval. Fijn dat het weer werkt!

Badge

Hier ook de foutmelding :(  

Zal casnummer in mijn profiel zetten

Reputatie 7
Badge +21

@Joris van Zoest Wat vervelend dat je ook deze foutmelding te zien krijgt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw CAS-ID hebt achtergelaten en laat je jouw gegevens ook gelijk achter in het KPN forum profiel

Badge

Gedaan!

Badge

Net in de kpn winkel geweest, kastje is opnieuw geactiveerd, zo testen.

Reputatie 7

En, werkt het weer, @Joris van Zoest?

Badge

@Erik_ Ja en nee.

We hebben 3 kastjes op 1 abbo en ik had in de winkel maar 1 cas nummer mee. De medewerker heeft toen maar de oudste gewist maar heb net alle nummers opgeschreven en gecontroleerd en vast gesteld dat de verkeerde eruit is gegooid.

Ik zal alle 3 cas nummers in mijn profiel zetten, zou jij of iemand anders deze dan aan onze gegevens kunnen koppelen?

Reputatie 7
Badge +20

Aangepast @Joris van Zoest. :)

Foutcode Digitenne moet geactiveerd worden cas nummer staat in mijn account

Reputatie 7
Badge +21

Foutcode Digitenne moet geactiveerd worden cas nummer staat in mijn account

Hoi @Ronnie Thuis. Ik heb geprobeerd om jouw Digitenne ontvanger te activeren, maar helaas is dit (nog) niet gelukt. Ik kom geen Digitenne abonnement tegen waaraan ik het kan koppelen. Wat is het klantnummer dat op jouw Digitenne factuur staat?

Hallo ook ik heb de foutcode. Kunt u mij reactiveren? Voor gegevens zie mijn profiel

gr. KOK

Reageer