Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik dacht, laat ik nog maar is kijken of hij het echt niet doet... en opeens doet ie het!!!

Dat wilde ik net aan je vragen. Fijn, ik heb het nogmaals gedaan namelijk. 🙂
Ik heb sinds kort jullie nieuwe digitenne kastje met hdmi aansluiting. Maar nu geeft hij de foutcode E150-0 of E017-0 aan. Ik heb alle stappen doorlopen om hem te resetten maar helaas werkt het niet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Nick, ik kijk dit graag voor je na.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo, ik heb 2 digitenne kastjes waarvan 1 niet goed werkt met foutcode E016-0. Zou je mij hierbij kunnen helpen heb mijn cas nummer al toegevoegd aan mijn profiel mvg Hans
Reputatie 7
Badge +21
@530, bedankt voor je bericht! Het CAS-ID nummer was al wel toegevoegd. Ik heb hem even een refresh gegeven. Wil je hem even opnieuw opstarten, opnieuw zenders zoeken en controleren of hij het weer doet?
Ongeveer een week na het installeren van de nieuwe digitenne krijg ik een foutmelding E017-0/E150-0. NPO 1, 2 en 3 zijn nu de enige zenders die ik ontvang. Hoe kan ik dit oplossen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Badge
Ik krijg onterecht foutcode E016-0. Hoe op te lossen?
Hoi @BAMO . In je profiel staat een postcode + huisnummer. Hierop vind ik helaas geen digitenne.
Kan het zijn dat digitenne op een ander adres is aangevraagd? Ik heb de juiste gegevens nodig. Kun je mij een seintje geven als je het profiel hebt ge-update?
Triest .. ik krijg fout E017-0 .. en dan moet je KPN 08000402 BELLEN ... zat net 1 uur en 30 min in de wacht . Voor ik er genoeg van had ... echt te triest voor woorden om zo'n KLANTENSERVICE te hebben ...... 😪😪😪😪 ... ik zal deze ook even op FACEBOOK plaatsen. Met mijn wacht foto klantenservice ... wat een slechte klanten service


Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Badge
We zijn recent verhuisd van ander adres en dit is noodpakket. Ik zal oude adresgegevens toevoegen
Hoi @BAMO . Dank voor de extra informatie! In dit geval kan ik zelf niet bij het kaartje maar doet een special team dat. Normaliter is het binnen 24 uren opgelost. Maar in het weekend helaas niet. De fout zal dus pas volgende week hersteld kunnen worden. Excuses dat het zo loopt. (zeker nadat er dus blijkbaar ook al iets met de verhuizing niet goed ging. )
Hoi, @Haazen Wat jammer van deze ervaring via de telefoon. Zelf doe ik dat alléén als ik geen internetverbinding meer heb.... Dan móet ik wel 😥

Heb je je gegevens ingevuld in je forumprofiel! Dan kan een KPN-er (moderator) het direct in orde maken als deze hier komt. Die gegevens zijn alleen te zien voor jou en de moderators.
Deze gegevens graag: naam, postcode, huisnummer, klantnummer (digitenne of als je het samen met ITV hebt dié).
Vul ook het CAS nummer v.d. ontvanger in. Dat kan in het vakje Pers. Opmerkingen. Het CAS nummer vind je onderop en via menu - abonnement status.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Emm4016 en @Haazen, welkom! Ontzettend vervelend dat jullie hier tegenaan lopen. Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID? Ik kijk dan graag met jullie mee. We waren gisteren inderdaad slecht te bereiken, mijn excuses hiervoor!
Reputatie 7
Badge +28
@Emm4016 @Haazen

Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID?
En geef hier dan even een seintje, zodat jullie ontvangers opgestart kunnen worden.
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Ik heb alle stappen (handmatige zenderkeuze e.d.) doorlopen. Bij instellingen staat achter Basis abonnement; Nee. Denk dat er administratief iets niet goed staat! Groet, Olaf.

Admin: los bericht samengevoegd met het verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Beloob, dank voor het alvast invullen van de gegevens. Wil je ook nog even het CAS ID van deze ontvanger vermelden? Dit kan in het veld 'persoonlijke opmerking'. Dan ga ik zorgen dat deze goed gekoppeld raakt aan je abonnement.
Beste,

Onlangs heb ik mijn digitenne omgeruild voor de nieuwe versie. Nu krijg ik alleen 1.2 en 3 als zenders! Terwijl ik de antenne al verplaats hebt en een uur gewacht op ned 1. Maar krijg nog steeds geen andere zenders.

Groet,
Steven
Reputatie 7
Badge +21
@Stevenn, bedankt voor je bericht! Zou je eens handmatig willen zoeken via deze uitleg van Noordzee?

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Laat de ontvanger dan op CNN staan. Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.

Mocht dit niet het gewenste effect hebben, vul dan je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende CAS-ID nummer van de tv-ontvanger. Dat laatste kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Als het gelukt is, met de stappen of om je Forum profiel in te vullen, geef dan even een seintje hier 😉
Noordzee. Leuke tip. Werkt allen niet: Er staat bij dit storing nummer dat er geen abonnement is op de zenders. Een hoger geplaatste techneut kreeg het vanavond telefonisch om 21:45 hout nier voor mekaar. Maar zou nog maar 5 werken en liet me daarmee “ in de kou “staan. Hij vermelde dat ik ff moest wachten en dan na 22:00 hour moest terug bellen met als ingesproken tekst “ storing”. Er zou dan ook geen wachtrij zijn. Helaas ! MAAR na een heel verhaal van computerstem wordt verbinding verbroken. 2 keer geprobeerd. Ik moet maar “morgen” >>al zoveelste keer<< terug bellen
Zijn ze zaterdag wel bereikbaar dan en wordt het permanent opgelost?
Achternaam: Zomers
Klantnummer:*
postcode:*
Huisnummer *:
CAS-nummer: *

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +28
Ja, op zaterdag zijn ze bereikbaar. Ook hier op het forum zijn vandaag moderators actief.

Ook zij kunnen jouw ontvanger vanaf afstand activeren.
Reputatie 7
Badge +21
@Kolibri57, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je afgescheept wordt omdat iemand toevallig bijna vrij is 😞 Mijn excuses hiervoor! Het CAS-ID nummer was nog niet goed geactiveerd, dat heb ik nu wel getracht te doen. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten om te kijken of dit geholpen heeft?
Helaas Susan
Ik ga weer bellen

Reageer