Beantwoord

Oude antenne vervangen

  • 29 August 2019
  • 9 reacties
  • 189 keer bekeken

Sinds het nieuwe kastje heb ik problemen met ontvangst, al van alles geprobeerd. Lees hier dat het aan de antenne ligt. Nu heb ik nog een V3, hoe kom ik aan een V5?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 September 2019, 13:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Flower569. Wat vervelend dat je ontvangstproblemen hebt. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN forum profiel. Ik heb zojuist een nieuwe V5 antenne toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je deze antenne in huis. Laat je mij weten of het probleem hiermee verholpen wordt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Flower569. Wat vervelend dat je ontvangstproblemen hebt. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN forum profiel. Ik heb zojuist een nieuwe V5 antenne toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je deze antenne in huis. Laat je mij weten of het probleem hiermee verholpen wordt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de antenne hebt ontvangen en dat het probleem daarmee verholpen is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je ons te vinden!
Goedemorgen Vikash, sorry voor mijn late reactie. Ja antenne is binnen ik heb nu constant 100% ontvangst maar helaas nog niet alle problemen zijn weg, heb nu de hele morgen radio aanstaan en het geluid valt regelmatig weg. Als ik dan kijk bij ontvangst van de antenne blijft deze op 100% staan, waar kan dit aan liggen?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Flower569

Probeer eens het volgende:

1/ Haal de ontvanger even minimaal 5 seconden volledig van de stroom af.
2/ Zet de ontvanger (en de TV) weer aan.
3/ Ga via het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
Hoi Noordzee, heb ik gedaan helaas heeft niet geholpen geluid valt nog steeds weg
Reputatie 7
Badge +28
Vervelend!

Mogelijk heb je last van een externe storingsbron. Verplaats anders de ontvanger een klein stukje. Niet te dicht bij een modem of een LED-lamp. Ook een buitenthermometer kan al voor problemen zorgen.
Nou ik geloof dat we hem gevonden hebben, mijn modem stond er vlak naast heb hem een meter opgeschoven en tot nu toe geen uitval meer. Dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan! Veel plezier met het nieuwe Digitenne. 👍🏾
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het advies van @Noordzee ervoor heeft gezorgd dat jij weer ongestoord tv kan kijken @Flower569. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer