Beantwoord

Rebox RBX2800

  • 6 October 2019
  • 28 reacties
  • 1824 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Medio januari 2019 mijn oude digitenne decoder geruild voor de "nieuwe". Ik ontving een Rebox RBX2800. Alles met een een HDMI kabel aangesloten. Digitenne waardig werkte alles vlot.
Echter, eind augustus plotseling geen beeld meer. Alleen de kanaal wisseling op de decoder werkte nog. Verder alles zwart. Ik heb twee decoders. Vervolgens de andere aangesloten op de betreffende TV en alles werkte weer-----2dagen----. Nu beide ontvangers op zwart. Gewisseld, hdmi vervangen, decoder gereset (Menu+o.k.) Uiteindelijk 3x klantenservice gebeld en probleem voorgelegd. Uit eindelijk dacht men aan een "source" probleem en adviseerde de bijgeleverde scart met rgb aansluiting te gebruiken. 1 ontvanger werkt nu weer met de rgb/scart kabel. De andere ontvanger blijft stil ondanks de aangesloten rgb/scart kabel.
Volgens service-desk ben ik een van de weinigen met een Rebox decoder.
Blijft een vreemd probleem. Wil graag nieuwe/andere decoders omdat nog steeds een decoder niet werkt en niet begrijp waarom HDMI ineens niet meer werkt.
icon

Beste antwoord door AAZ 12 October 2019, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 2
Badge

Nou, daar gaan we weer, 5 maanden verder. Zie de vorige topic…..Weer geen werkende HDMI kabel…. HDMI op tv van slag, aansluiting doet niets meer op ontvanger…..omgeruild nieuwe HDMI kabel geprobeerd..wat een ellende. Ik overweeg sterk te kappen met digitenne !

Maar graag weer de rebox 2800 omruilen voor 1 met een RGB aansluiting de zxv7200 of zo….zodat ik een scart kan gebruiken.

Rebox CAS nummer 7012-573-225-8

Reputatie 7
Badge +28

Ook gepost in een nieuw topic. 

Reputatie 2
Badge

Ook gepost in een nieuw topic. 

Prima forum, altijd hulp en uiteindelijk komt er een oplossing !:grin:

Â