Beantwoord

tv ontvanger reageert traag

  • 4 February 2020
  • 30 reacties
  • 3460 keer bekeken

Badge

Recentelijk heb ik mijn kpn digitene kastje omgeruild omdat mijn regio die niet meer zou ondersteunen. Nu is mijn nieuwe kastje erg traag… Wanneer ik het volume aanpas duurt dit een aantal seconde en wanneer ik van zender wissel kan die nog wel eens 3 of 4 zenders wisselen terwijl ik al nergens meer op druk…. 

Hebben andere hier ook last van?

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 March 2020, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@JVerhoeven We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost via een ander kanaal. Zo niet, dan weet je ons te vinden. 

Badge

Hi @Lisa,

Excuus, helaas is het niet opgelost. Ik moet zeggen dat ik er een beetje een hard hoofd in heb en dat ik maar moet wachten op de update.

 

Reputatie 7
Badge +28

Die update komt later dit jaar. 

KPN hoelang gaat het nog duren voor dat dat gezeik met de trage decoder eindelijk is opgelost...is zo irritant dat ik in staat ben de ab tegen de muur te kwakken. We hebben alles bij jullie, dus COMPLEET en betaal er genoeg voor maar door dit al langer durende gezeik zijn we toch al aan het oriënteren op andere aanbieders…

TDM

Reputatie 6
Badge +7

KPN hoelang gaat het nog duren voor dat dat gezeik met de trage decoder eindelijk is opgelost...is zo irritant dat ik in staat ben de ab tegen de muur te kwakken. We hebben alles bij jullie, dus COMPLEET en betaal er genoeg voor maar door dit al langer durende gezeik zijn we toch al aan het oriënteren op andere aanbieders…

TDM


Ik denk dat je het hebt over interactieve TV en niet Digitenne…

Voor meer informatie hierover kijk op het iTV gedeelte van het forum