Beantwoord

Weer schakelfout Fox Sports 2

  • 21 January 2020
  • 41 reacties
  • 581 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Goed dat jullie het hier laten weten, mannen! Ik ga het doorgeven. Excuses hiervoor.!

Nog steeds excuses? Nu 10 dagen verder en nog niet opgelost. Tijdens Feijenoord - F.C. Emmen op 1-2-2020 schakelde kanaal 25 (Fox Sports 2) tijdens de wedstrijd over naar CN tekenfilms. Heb Fox Sports genomen voor het voetbal en krijg niet waarvoor ik betaal. KPN: DOE ER WAT AAN!

Marcia, leuk en aardig jouw berichten maar ik zie zo op het eerste gezicht al 3 berichten van de laatste weken  van je waarin je zegt we gaan er naar kijken.

Kijken helpt niet, het is beter om er gewoon wat aan te doen. 

 

Kan ik ook solliciteren als moderator??

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ronaldbergschenhoek, ik heb gisteren bericht gelezen dat er wel degelijk contact zou moeten zijn tussen Fox en de partij die het uitzenden regelt. Daarna heb ik natuurlijk ook aangegeven dat er nog steeds veel meldingen zijn dat het niet goed gaat. De collega heeft aangegeven dat wij opnieuw laten onderzoeken wat er mis is gegaan. 

Het gekke is, het staat wel goed in de gids. Je zoú verwachten dat het daarop dan geschakeld wordt.

Maar dan zit je volgens de gids nog naar een wedstrijd te kijken, zoals vorige week de beker en dit weekend Feijenoord - Emmen, maar het beeld is CN of AT5. Krankzinnig.

Gisteren fout gegaan nu weer geen wedstrijd  is een zooitje bij kpn

Reputatie 7
Badge +28

Dit keer kun je de wedstrijd zien op Fox, kanaal 26. 
 

Maar dat KPN dit probleem maar laat aanmodderen is natuurlijk beschamend. 

Klopt helemaal mee eens word tijd dat iedereen gaat bellen om te vragen als je maar 1 kanaal. Ontvangt je ook voor 1 kanaal gaat betalen

Ik heb even geïnformeerd. De reden dat Fox Sports 2 niet bijgeschakeld is is het feit dat het te zien is via Fox op 26. Hierdoor kan én naar AT5 én naar de bekerwedstrijd gekeken worden. Men wil hier AT5 niet de dupe laten worden.

AT5 via 25 is vanavond dus een bewuste keuze.

Reputatie 7
Badge +30

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen. 

Geloof hier niks meer van vandaag weer geen voetbal op espn 2 zit te wachten op. Go ahaid krijg je weer cartoon network 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Kees1312, wat spijtig dit :-(. Ik heb jouw melding doorgegeven. Er is inderdaad iets niet goed gegaan, excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +28

Het blijft gewoon heel vervelend dat KPN dit probleem niet definitief wil oplossen. Iedere keer dat het fout gaat, krijgt de moderator te horen dat de Digitenne-afdeling er beter op gaat letten. Maar dan blijft het dus mensenwerk en kun je dus wachten tot het volgende moment dat het fout gaat. 

Terwijl er ruimte is op één van de frequenties om van ESPN2 een apart kanaal te maken.  

  

En ja hoor weer geen voetbal op espn 2 krijg je 24 kitchen wat een zooitje bij kpn

Reputatie 7
Badge +30

Ik geef het weer door, @robbedoes13, excuses:disappointed_relieved: .

Reputatie 7
Badge +30

@robbedoes13 ik krijg de volgende opmerking: vreemd dat 24kitchen te zien was, dat is helemaal geen gedeelde zender: 24kitchen zit op 23 en ESPN/Cartoon Network/AT5 op 25. Weet je zeker dat je niet per abuis naar de verkeerde zender keek?

 

Edit: bericht aangepast met dank aan PeterG

Die combinatie zit op 25 @Marcia_ . Niet op 24.

23 24kitchen

24 espn

25 espn 2 / cartoon network/ AT 5