Beantwoord

spam in mailbox

Toon eerste bericht

2529 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Sinds een week of drie zit ik ook in de nieuwe mailomgeving. Het melden van spam (of het melden van vals-positieven, “dit is geen spam”) gaat inderdaad veel gemakkelijker dan vroeger.

Belangrijker vind ik dat het spamfilter veel beter werkt. Het is tot nu toe twee keer gebeurd dat een overduidelijk spambericht toch in de inbox wordt afgeleverd. Alle spam, overigens niet meer dan een paar berichten per dag, gaat netjes rechtstreeks naar de spambox.

Al met al zie ik een enorme verbetering, zeker in vergelijking met zo’n twee jaar terug, toen het topic gestart werd.  

Reputatie 7
Badge +17

Hey, ​​​​​@Paul_55 Wij zijn ook zeer content met de nieuwe Webmail omgeving. Het heeft veel tijd en grijze haren gekost, maar dan hebben we ook wat. Er is veel in deze vernieuwde omgeving geïnvesteerd. Het voornaamste doel: die hardnekkige, bloed irritante, spam-berichten een halt toe te roepen. En het zo gebruiksvriendelijk én efficiënt maken van SPAM-meldingen door de gebruiker. Dat is gelukt. Dank voor je positieve bericht :)

Hallo 

Mijn spambox zit iedere dag vol met allerlei rotzooi.

Waarom krijg ik dat binnen en beter nog hoe kom ik hier vanaf. 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo 

Mijn spambox zit iedere dag vol met allerlei rotzooi.

Waarom krijg ik dat binnen en beter nog hoe kom ik hier vanaf. 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @wessel75 Ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over Spam. Je bent helaas niet de enige die hier tegenaan loopt, maar in dit topic vind je veel informatie over wat je er aan kunt doen. 

Reageer