KPN Cloud

KPN Cloud

Toon eerste bericht

135 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Nozdormu ik heb het e-mailadres weer vrijgegeven. Deze kun je weer aanmaken. 

Reputatie 3
Badge +2

@Nozdormu ik heb het e-mailadres weer vrijgegeven. Deze kun je weer aanmaken. 

Heel erg bedankt voor het vrijgeven, ik heb het e-mailadres weer aangemaakt.

Reputatie 3
Badge +2

@Nozdormu, welk e-mailadres moet ik weer vrijgeven. Kun je die aan jouw profiel onder extra informatie toevoegen? 

Die andere moet ik even navragen. Durf ik zo niet te zeggen waar dat vandaan komt. Die bestandsquota van 1GB verbruikt terwijl de cloud nog leeg is. 

Nu zie ik na het aanmaken van het e-mailadres dat de quota ook weer op 0 B van 10 GB staat 😃.
Ik zeg het probleem is voor mij opgelost 😉.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nou dat is wel bijzonder, maar fijn dat het is opgelost. :)

Ik wil de inhoud van mijn kpn cloud overzetten naar mijn microsoft cloud. Hoe moet ik dit doen? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil de inhoud van mijn kpn cloud overzetten naar mijn microsoft cloud. Hoe moet ik dit doen? 

Gewoon... de bestanden naar Onedrive kopiëren. Heeft u al een Microsoft account ingesteld op uw pc?

Ik wil de inhoud van mijn kpn cloud overzetten naar mijn microsoft cloud. Hoe moet ik dit doen? 

Gewoon... de bestanden naar Onedrive kopiëren. Heeft u al een Microsoft account ingesteld op uw pc

Jazeker, echter lukt het mij alleen om binnen de cloud de bestanden te verplaatsen echter niet van de ene naar de andere cloud

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil de inhoud van mijn kpn cloud overzetten naar mijn microsoft cloud. Hoe moet ik dit doen? 

Gewoon... de bestanden naar Onedrive kopiëren. Heeft u al een Microsoft account ingesteld op uw pc

Jazeker, echter lukt het mij alleen om binnen de cloud de bestanden te verplaatsen echter niet van de ene naar de andere cloud

U gebruikt Windows? In Windows heeft u de KPN Cloud applicatie geïnstalleerd? In Mijn Documenten heeft u dus de map KPN Cloud staan? Daar staan netjes al uw bestanden? 

En u heeft ook een map Onedrive?

Dan kopieert u alle bestanden gewoon van de map KPN Cloud naar de map Onedrive. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil de inhoud van mijn kpn cloud overzetten naar mijn microsoft cloud. Hoe moet ik dit doen? 

Gewoon... de bestanden naar Onedrive kopiëren. Heeft u al een Microsoft account ingesteld op uw pc

Jazeker, echter lukt het mij alleen om binnen de cloud de bestanden te verplaatsen echter niet van de ene naar de andere cloud

U gebruikt Windows? In Windows heeft u de KPN Cloud applicatie geïnstalleerd? In Mijn Documenten heeft u dus de map KPN Cloud staan? Daar staan netjes al uw bestanden? 

En u heeft ook een map Onedrive?

Dan kopieert u alle bestanden gewoon van de map KPN Cloud naar de map Onedrive. 

Andersom werkt het ook zo?

Reputatie 7
Badge +24

Andersom werkt het ook zo?

Ja. Inderdaad. Andersom werkt het zo ook.

Reageer