Beantwoord

Abonnement opzeggen lukt niet

  • 31 March 2023
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Ik wil een tijdelijk mobiel abo die me is aangesmeerd door slecht internet, en op 27/11/22 zou eindigen opzeggen dit gaat allejezus moeilijk. Hou toch ajb op met dit achterbaks gedoe. Hoe kan ik gewoon digitaal opzeggen? Zonder te hoeven belken en eindeloos id wacht te staan?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 April 2023, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Zouje! Afhankelijk van het abonnement is opzeggen niet helemaal zonder telefonisch contact mogelijk. Wel zijn er manieren om de wachtrij te voorkomen. 

Bel 0800-0402 op rustige momenten. Zoals vroeg in de ochtend of rond etenstijd. 

Ook kan je via deze website je bestelling annuleren. Je vult een formulier in en wij bellen terug. 

Als laatste staat bij sommige bestellingen ook in je MijnBestelling de mogelijkheid je bestelling te annuleren.