Beantwoord

Combikorting wordt niet meer toegepast

  • 24 August 2022
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste KPN,

 

Bij de mededeling/vraag dat mijn factuur niet klopt, kom ik er via de telefoon en de automatische chat niet doorheen, en wordt mij steeds verteld hoe de factuur in elkaar zit. Alsof de factuur niet echt fout zou kunnen zijn…. Ook krijg ik geen medewerker in de chat. Ik voel me daarmee nogal kinderachtig behandeld.

 

Maar goed. Ik heb op 15 juli mijn mobiele telefoon abonnement gewijzigd. Sindsdien wordt de combikorting niet meer toegepast. Terwijl ik op mijn adres ook een internetabonnement heb.

 

Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken contact met mij op te nemen.

 

Met vriendelijke groet,

Margaretha Middelkoop

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 August 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dit is een openbaar forum waar klanten elkaar helpen met oplossingen. Voor uw vraag kunt u het beste uw relevante gegevens invullen in het  profiel van dit forum, zodat een van de moderators uw vraag kan behandelen. Er is een wachttijd helaas…..

Dankjewel @HansaanZet. Ik ga mijn gegevens invullen. Ik kom er idd niet doorheen, en ik zag dat iemand anders dezelfde vraag ook hier op het forum had gesteld en een reactie kreeg van KPN. Dus vandaar dat ik het nu ook maar op deze manier probeer.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @M. Middelkoop

KPN zet de voordelen normaal gesproken vanzelf aan, daar zou je niets voor moeten doen.
Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten .

Als het daar ook niet lukt, dan moet KPN wat oplossen. Bellen met 0800-0402 is dan toch het beste. Vraag om een medewerker en als de computer aanwijzingen geeft, hang dan niet op!! Wacht op de reactie van een medewerker die - mogelijk na een wachtrij - het gesprek overneemt.

De chat met een medewerker is helaas geen optie meer. Die is gesloten sinds 1 juli.
Daar is alleen nog de “Digitale assistent” aanwezig.

Je kan hier ook wachten op de reactie van een moderator. Door de vakantietijd loopt de wachttijd helaas op tot een aantal dagen.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @M. Middelkoop, welkom! Op het moment dat je jouw abonnement wijzigt gaat het systeem ook herchecken of je nog in aanmerking komt voor de korting. Daar lijkt hij over gestruikeld te zijn waardoor de check niet doorliep. Dit heb ik nu hersteld, waardoor je nu weer de korting ontvangt. Voor de gemiste maand heb ik een correctie ingediend. Die krijg je op je komende of daarna volgende factuur.

Beste Erik,

 

Dank je wel voor je bericht. Helaas gaat dit blijkbaar gewoon niet automatisch want bij mijn eerste abonnement vorig jaar moest ik er ook voor bellen/chatten. Maar dat terzijde.

Even voor de goede orde, het zijn 2 gemiste maanden, niet 1. Over de eerste maand van mijn nieuwe abonnement (vanaf 15-7-2022 voor 1 jaar) had ik €7,50 korting moeten krijgen (deze maand koos ik voor unlimited data). De tweede maand van het nieuwe abonnement is ook al in rekening gebracht, en ook daarop is geen combikorting toegepast (deze 2e maand koos ik voor 3 GB, 150 min/sms). 

Er moeten dus 2 maanden gecorrigeerd worden. Bij voorbaat hartelijk dank daarvoor.

 

Hartelijke groet,

Margaretha Middelkoop

 

Reputatie 7
Badge +30

Excuses, @M. Middelkoop, ik zie dat ik hier nog niet weer op gereageerd had. Abonnementskosten gaan altijd in het voren. Als daar dan aanpassingen in zijn, worden die op de daarnavolgende factuur met terugwerkende kracht uitgevoerd. De husselkorting is per 28-8 weer actief. Betekent dat op je komende factuur van september een automatische verrekening krijgt terug naar die datum in aanvulling op mijn creditering voor de resterende periode.

Beste Erik,

 

Hartelijk dank. Dit is echter geen antwoord op mijn vraag. Dit schreef ik:

Even voor de goede orde, het zijn 2 gemiste maanden, niet 1. Over de eerste maand van mijn nieuwe abonnement (vanaf 15-7-2022 voor 1 jaar) had ik €7,50 korting moeten krijgen (deze maand koos ik voor unlimited data). De tweede maand van het nieuwe abonnement is ook al in rekening gebracht, en ook daarop is geen combikorting toegepast (deze 2e maand koos ik voor 3 GB, 150 min/sms). 

 

De husselkorting had dus op 15 juli 2022 weer actief moeten zijn, niet pas op 28 augustus.

Op de aankomende factuur van september moeten dus echt 2 maanden gecorrigeerd worden. 

 

Met vriendelijke groet,

Margaretha Middelkoop

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt gelijk: ik heb ook de 7,50 over juli vergoed.