Beantwoord

Deblokkeren internet thuis na betalen factuur

  • 14 February 2024
  • 12 reacties
  • 160 keer bekeken

Vanmorgen is er vroeg al betaald. Maar de blokkade zit er nog steeds op. Hoelang gaat dit nog duren? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 February 2024, 12:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoe heb je betaald @Gids ? Via kpn.com/betaal of heb je het handmatig overgeboekt?

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

bron: Betaling van je KPN factuur uitstellen en wat te doen bij afsluiting | KPN Community

Hoi Ruud, 

 

Via Ideal via mijn kpn. En ze hebben gezegd binnen 4 uur. Ik moet morgen thuiswerken. Kan je mij aub helpen? 

Reputatie 7
Badge +21

Als mede forumlid (en klant) kan ik je hierbij niet helpen.
Bel morgen vanaf ± 8.30 uur met klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afd. Collections.
Die hebben hier wel zicht op.

Oké want ik heb tussen 7 en 22.00 uur betaald. Maar helaas nog niks. Dus die 2 uur is dus helaas niet waar. 

Wat is er nu zo moeilijk om het weer aan te sluiten? Anderhalve dag verder. Ik begin nu wel een beetje boos te worden. Echt sluit het aan. 

Reputatie 7
Badge +6

Waarom word je boos op KPN? Het bevordert de situatie toch niet. Wees gewoon realistisch. Een betaling heeft verwerkingstijd nodig. Je moet gewoon afwachten totdat de boel weer wordt aangesloten. 

Reputatie 7
Badge +21

@Gids,  wat zei de KPN medewerker toen je vanochtend belde?

Nee als er gelijk gezegd was dat er bij jullie een storing zit maar nee elke keer wordt er gezegd voor 4 uur voor 1 uur voor 2uur. los die storing intern op zeg. Betalen jullie mijn rekening van mijn mobiel voor mijn 4g? En  voor nu mijn abonnement van kpn? Belachelijk dit. En dat je zo tegen je klanten praat. Waarom moet het anderhalve dag duren zeg kom op. Zo'n groot bedrijf en dan kan je geen storing oplossen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Nee als er gelijk gezegd was dat er bij jullie een storing zit maar nee elke keer wordt er gezegd voor 4 uur voor 1 uur voor 2uur. los die storing intern op zeg. Betalen jullie mijn rekening van mijn mobiel voor mijn 4g? En  voor nu mijn abonnement van kpn? Belachelijk dit. En dat je zo tegen je klanten praat. Waarom moet het anderhalve dag duren zeg kom op. Zo'n groot bedrijf en dan kan je geen storing oplossen.

 

Wie is jullie? Ik bepaal zelf wel hoe ik praat, en zeg niks raars. Je bent van mij geen klant. Ben gewoon een KPN-klant, geen KPN-medewerker. En reageer op het forum. Dus beter lezen :-)

En daarnaast is het geen storing. Je moet gewoon afwachten totdat de blokkade eraf wordt gehaald. Niemand hier op het forum kan het voor je in orde maken.

Ik heb toch gebeld. Betaling is allang verwerk. Doe was gisterochtend al verwerkt Ben al anderhalve dag aan het bellen. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik ken jouw persoonlijke omstandigheden niet en kan dus makkelijk praten, maar het blijkt weer eens.
Zorg ervoor dat je geen betaalachterstand krijgt! Anders krijg je herinneringen, waarschuwingen en uiteindelijk herinnerings- en heraansluitkosten.

Neem tijdig contact op via 0800-0402 of maak online een betaalafspraak vóór het zover is.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Gids, wat vervelend dat je afgesloten bent! De anderen hebben je al de juiste informatie gegeven over hoe betalen en heraansluiten hoort te werken:

 

Hoe heb je betaald @Gids ? Via kpn.com/betaal of heb je het handmatig overgeboekt?

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

bron: Betaling van je KPN factuur uitstellen en wat te doen bij afsluiting | KPN Community

 

 Als je die stappen hebt gevolgd en dat lukt niet, of er ontstaan andere problemen, dan is verder de enige optie om ons hiervoor te bellen. 

Bel morgen vanaf ± 8.30 uur met klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afd. Collections.
Die hebben hier wel zicht op.

 

Via het forum is het niet mogelijk om hier inhoudelijk mee te helpen. 

Reageer