Extra kosten door online aankopen bij Sora Stream

  • 15 July 2022
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Ik heb dezelfde ervaring op dit moment.. Ik kwam erachter dat er extra kosten werden berekend voor online aankopen. Op de factuur was niet te vinden waar deze kosten vandaan kwamen. Ook de klantenservice heeft me weggestuurd met het verhaal dat ze niet konden zien waar de kosten vandaan kwamen. Na heel wat speurwerk erachter gekomen dat dit ook door Sora Stream is gebeurd. Ik heb gecheckt of ik KPN pay aan heb staan, maar dit is niet het geval. Hoe nu verder? 


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

help@contentformobile.net

Hierheen mailen met het verzoek om dit stop te zetten en om de onterechte afschrijving terug te boeken met ondertekening van je telefoonnummer.

Succes. 

Mvg, Christiaan 

Dank Christiaan! Ik heb ze gemaild. Is het probleem bij jou inmiddels verholpen? 

Reputatie 1

De verrekening loopt via de kpn factuur.

Van Sora stream krijg je een bevestiging dat het zal worden terugbetaald. 

Op mijn Kpn kan je zien dat  de extra kosten worden verrekend. Dit was bij mij al met 1 dag te zien.

Vergeet niet de betaalmogelijkheid met onmiddellijke ingang te blokkeren, hier moet je de Kpn klantenservice voor bellen. 

 

Grt Christiaan 

Ja het is echt schandalig. Bij de klantenservice worden ze gewoon boos en geïrriteerd zelfs. Er hebben hier nu al zoveel mensen gereageerd met precies hetzelfde probleem, er mag nu toch wel worden ingezien dat niet al die mensen per ongeluk ergens op hebben geklikt. Laat staan een of ander account aangemaakt. 
 

En wat hier boven genoemd is klopt ook.. direct na het mailen van het e-mail adres krijg je reactie dat het word verrekend en dat je bent afgemeld. Dat zegt dat dit bedrijf heel goed weet wat ze aan het doen zijn….