Beantwoord

Ik kan de klantenservice niet bereiken

  • 29 January 2024
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Mijn moeder kan zo ineens zelf niet meer bellen met vaste telefoon, wel gebeld worden.

Telefoon is nagekeken maar doet het goed, dus ligt aan verbinding.

Ik dus kpn benaderd maar word van kastje naar de muur gestuurd door digitale assistentes, kom er geen stap verder mee.

Bellen met 08000402 word ik door ciberstem lekker doorverwezen naar het vorige hierboven.

Schiet ook niet op.

Bellen met kpn a 110 cent per minuut plus gebruikelijke kosten.. ja leuk, krijg ik dat vergoed dan door de kpn?

Hun fout dat de lijn niet werkt, moet de klant dat dan gaan betalen?

Waarom kan je niet via whatsap je vraag gaan stellen?

Veel makkelijker dan al dit gedoe wat niet opschiet.

Plus mijn moeder heeft geen internet, ze is 89.

Dus vanaf haar huis kan er niks worden gecontroleerd via dat.

Plus ze kan wel gebeld worden, maar zelf niet bellen.

Dus geef de oplossing maar aub.

 

Dat wat hierboven te lezen valt is ook een probleem wat wij hebben, bellen met KPN heeft totaal geen oplossing, men blijft de zaken maar resetten, maar oplossen daar komt men niet aan toe.

Het nadeel is dat je van die afwerklijst beantwoorders aan de lijn krijgt die niet oplossing gericht kunnen denken, dus het staat niet op hun lijstje dus kan ik u niet helpen, en dan houd de service van KPN dus klaarblijkelijk op. 

Ook die chatbot is een waardeloze uitvinding snapt nooit wat je bedoeld, en dan vraagt hij of je iemand aan de lijn wilt hebben met het nummer 0800 0402 maar je zit met een toestel waarmee je niet kunt bellen enkel gebeld worden, hoe is dit mogelijk, maar kortweg je wordt niet geholpen.

Je wordt op een gegeven moment zo moedeloos dat je bijna de hele KPN zooi de deur uit duwt en maar naar een andere provider gaat kijken. Jammer dat het zo moet gaan.😵😡😠

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 3 February 2024, 09:52

Bekijk origineel

8 reacties

maar je zit met een toestel waarmee je niet kunt bellen enkel gebeld worden, hoe is dit mogelijk, maar kortweg je wordt niet geholpen.

Bij problemen met de vaste diensten altijd je mobiel gebruiken voor 0800-0402. @LangKlant

En zo te lezen had je probleem allang 'geëscaleerd' moeten worden. 

Vul je je gegevens in voor de kpn moderators hier. Dan kunnen zij dit oppakken. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @LangKlant, allereerst welkom hier op het forum. Uit jouw verhaal begrijp ik dat de vaste telefoon het niet doet als je wil bellen? Om je verder te helpen, heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik voor je aan de slag! 

Is het een draadloze telefoon?

Bij Gigaset: krijg je wel kiestoon als je de groene toets 'lang’ ingedrukt houdt zonder eerst een nummer in te toetsen?

Zo ja, trek de stekker van het basisstation eens 1 minuut uit het stopcontact. Mogelijk kiest de telefoon dan weer.

PeterG dank voor je reactie echter de KPN heeft reeds diverse keren middels verschillende personen waarmee ik contact heb gehad de poorten op mijn modem omgezet en ook de zaak gereset maar het resultaat is vooralsnog gelijk gebleven.

De laatste reset had zelf nog dramatischere vormen want daarna deed niets het meer mijn verwarming werkte niet meer mijn home security systeem was helemaal de kluts kwijt en alles moest toen opnieuw worden ingeregeld, ben hiermee bakken met tijd kwijt en de problemen welke we hebben, dat ik niet kan bellen maar wel gebeld worden met de landlijn zijn er dus nog steeds, ben nu wel een beetje uit gereset, ook andere telefoon geregeld doet het zelfde kan niet bellen. Volgens mij zit de fout dan ook bij de KPN maar daar kom je niet verder als de belscrippies die je niet door willen verbinden met de afdeling die het misschien wel zou kunnen oplossen, puur en alleen maar omdat je weer eerst het systeem moet resetten, en daar stop ik naar 5 keer mee.

Het is ook zinloos om na 5 x resetten zonder resultaat wéér te resetten.

Heb je al je profiel op het forum ingevuld? Daar zijn je gegevens niet voor de hele wereld te zien. Alleen voor de mods zoals @Jeroen van KPN die hier al is.

Volgende stap zou naar mijn mening zijn: modem wisselen. Werkt het dan nog niet dan zal er dieper gezocht moeten worden.

Vul je profiel in indien nog niet gedaan:

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Profiel is met een aantal relevante gegevens gevuld dus men weet dat ik ik ben. en ja ik hoop dat ik op deze manier van dit probleem verlost kan worden, want het doorlopend resetten heeft echt totaal geen zin. En ik had Jeroen ook een berichtje gestuurd dus misschien dat hij er reeds mee bezig is

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @LangKlant, ik stel voor dat de KPN Experiabox omgeruild gaat worden. Aangezien er al meerdere malen een reset is uitgevoerd en er ook een test is gedaan met ander toestel. 
Alle informatie over de verzending en procedure ontvang je per sms en e-mail. 

Wij hebben weer contact met de buitenwereld nadat we eindelijk een nieuw modem kregen toegezonden door de KPN, we gebruiken onze eigen toestellen weer dus ook al geeft men dit niet toe het lag bij de KPN, maar men heeft het op deze manier prima opgelost en daardoor kunnen we niet alleen gebeld worden op de landlijn maar ook weer bellen.

Dus Cage closed zou ik zeggen. 

Reageer