Vraag

Inflatiecorrectie te laat aangekondigd en te hoog

  • 19 October 2022
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Buiten het feit dat je een vast abonnement (een contract voor een bepaalde tijd waarbij een vast tarief is afgesproken???) hebt verbaast het me dat ik op de factuur die ik 18 oktober binnen krijg in mijn mailbox) lees dat er per 1 oktober een inflatiecorrectie is toegepast! Hadden ze hier hun klanten, niet veel eerder, over moeten informeren? Plus als ik het bereken klopt het niet!!! Mijn abonnementsprijs was 30,09 x 5,8% inflatie toeslag( ammehoela) is 31,84 en ik ga 31,89 betalen. Kunnen jullie niet rekenen? Of doen jullie nu dingen die niet mogen? Ben al jaren een tevreden klant maar dit roept bij mij echt vragen of! Graag jullie reactie 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@TamaraVW Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je niet op de hoogte was van de inflatiecorrectie die KPN ieder jaar doet. 

Hierover hebben we je geïnformeerd op de factuur van september en op de factuur van oktober. Ook staat het op onze website en in de algemene voorwaarden. 

Overigens wordt de inflatiecorrectie berekend over het bedrag zonder de (vaste) kortingen. Ik reken uiteraard graag met je mee. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik met je meerekenen!