Beantwoord

KPN past eenzijdig abonnement aan, na opzeggen 2e ontvanger betaal ik meer

  • 8 May 2022
  • 27 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 1

Ben sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN.

zou heel veel voordelen moeten hebben volgens de beloftes.
Eerste maand wordt €25,- extra ingehouden. Zou terug worden gestort. Nog noets gezien.

Vorige week één van de twee decoders die ik had, gevraagd om op te zeggen. 
Tot mijn verbazing zijn alle voordelen van mijn abonnement erafgehaald en ga ik zelfs meer betalen voor mijn abonnement, ondanks dat ik één decoder minder heb.

gebeld met klantenservice, zou worden aangepast. Helaas blijft het stil. Hoe zit het nu?

Ziggo was niet alles, maar lijkt of ik van de regen in de drup ben gekomen. Hoe gaat KPN dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 May 2022, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 1

Hoi Thomas,

 

De bedragen snap ik. bedankt voor de uitleg.

Jij regelt de teruggave van het teveel betaalde voor het pluspakket?

Ik zie alleen de snelheid nog op 1Gb staan ipv 50Mb?

Had je dat nog niet aangepast? Ik heb nl gisteren een contractsamenvatting gekregen waar de 1Gb snelheid ook nog op stond.

Ik hoor graag van je.

 

groet,

 

Peter

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb gisteren het pluspakket opgzegd en de vergoeding ingediend maar was niet helemaal zeker of je de snelheidswijziging ook meteen wilde hebben. 
Die heb ik nu ook voor je aangevraagd, dit gaat morgen in.

De bevestiging die je hierover krijgt klopt alleen niet helemaal omdat er nog gesproken wordt over de “Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV”, maar die lopen morgen af. Deze korting staat nog op de bevestiging omdat ik vandaag de wijziging indien en je op dit moment die korting nog hebt.