Vraag

Mobiel is afgesloten na te late betaling, kan ik weer aangesloten worden?

  • 30 June 2022
  • 30 reacties
  • 376 keer bekeken

Beste,

 

Ik ben zojuist afgesloten. 

Dit is mijn eerste keer. Ik had een storing via mijn bank en heb mijn moeder gevraagd of ze voor 12 uur gister kon betalen. Ik zit momenteel in het buitenland voor studie, mijn moeder heeft sit te laat overgemaakt waardoor Ik nu afgesloten ben en zonder abbo zit. Nu moet ik ook nog eens extra betalen. Ik kan dit er echt niet bij hebben. 

 

Kunt u out coulance zsm weer aansluiten en de aansluitingskosten verwijderen? Dan betaal ik vandaag nog zelf. 

 

Mvg

Hamira


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Beste,

Ik heb uw instructies uitgevoerd. Roaming staat ook aan. Er is geen network zoeken option in mijn telefoon... 

 

Kunt u aub een melding maken?

Reputatie 7
Badge +19

Melding is aangemaakt, de collega's van de technische dienst gaan er mee aan de slag. 

Hallo,

 

Mijn Vader heeft geprobeerd te bellen maar er wordt steeds aangegeven dat er geen blokkade is. Ik moet voor 6 juli mijn inkomsten doorgeven en daarvoor moet ik inloggen via digiD en zo'n code ontvangen gaat alleen per SMS wat ik NIET BINNEN krijg.... 

 

Ik zit nu momenteel echt financieel ook in de problemen door dit probleem van KPN.

Kan iemand zsm met urgentie helpen???? 

Nogmaals: ik zit in SPANJE en dit probleem met blokkade gebeurde ook in SPANJE.

Bovendien staat er "alleen noodoproepen" als ik mijn telefoon herstart. Ik heb alle stappen uitgevoerd en van alles geprobeerd via Google search. Ik kom er niet uit...