Beantwoord

Onterechte voorrijkosten bij monteur voor storing op TV

  • 7 January 2023
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Via deze weg wil ik graag bezwaar maken tegen de factuur van 6-1-2023 Klantnummer: ************

ik heb laatst storing gehad bij mijn tv en er is 2x een monteur bij geweest. De tweede keer is er onterecht voorrijkosten berekend , hoewel ik ten onrechte al €150 heb uitgegeven voor wifiversterkers op aanraden van een collega van kpn. 
deze kosten had ik volgens de monteur niet hoeven maken want het beste advies was alles bekabeld aansluiten.

dus door schuld van kpn al extra €150 betaald en nu dan ook extra betalen voor een monteur hoewel de schuld bij kpn ligt klopt dus niet. Graag deze onterechte factuur aanpassen.

 

Admin: privégegevens verplaatst naar je profiel en je reactie verplaatst naar een eigen topic

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 13 January 2023, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Naam ex blijft in systeem! Ik zie dat de vergoeding al eerder door een collega in orde is gemaakt. Deze staat op je volgende factuur. 🙂

Dank je