Beantwoord

Overstapservice niet uitgevoerd, Ziggo is nog actief

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

De opzegging van Ziggo is niet uitgevoerd. Op 10-10-2022 is het abonnement ingegaan bij KPN. De klantenservice geeft aan dat de order is uitgevoerd en afgesloten en dat ze Ziggo niet op kunnen zeggen. Vervolgens word ik het van het kastje naar de muur gestuurd.

Gevraagde oplossing:

Zorg dat Ziggo opgezegd wordt en dat ik financieel gecompenseerd wordt voor de periode tot het abonnement bij Ziggo is afgesloten. Ik betaal nu dubbele abonnementskosten.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 October 2022, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Dag @Beaugaard dat klinkt niet best.  Staat er op de orderbevestiging van kpn ook echt dat je gebruik maakt van de overstapservice?

Uiteraard, de installatie is al twee keer uitgesteld en de overstap naar Ziggo is daardoor al een keer in gang gezet en weer ingetrokken door KPN.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Beaugaard, ik lees dat de overstapservice niet gladjes verloopt bij jou, dat is jammer. We denken hier op het forum graag met je mee.

Goed dat je al gecontroleerd hebt of de Overstapservice wel in de bevestiging staat. Dat is het geval, lees ik. Gewoonlijk ontvangt je oude provider een seintje van ons om het oude contract te stoppen op het moment dat je signaal bij ons gestart is. Dat zou dus 10 oktober zijn geweest, lees ik. Ik vermoed dat 't even verwerkt moet worden en gewoonlijk wordt je oude pakket dan met ‘terugwerkende kracht’ gestopt. 

Heb je intussen iets van je oude provider gehoord? Zo niet, de snelste manier om bij ons de status van de Overstapservice te controleren, is door even te bellen. Dat doe je op ons gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan navraag voor je doen bij de specialisten van de Overstapservice.