Beantwoord

Terugbetaling Spotify

  • 5 September 2023
  • 31 reacties
  • 253 keer bekeken

In juni een vakantie gepland staan man lief wilde ook gebruik maken van mijn Spotify account dus via de kpn app abonnement aangepast maar spotify family, naar aanmelding kreeg ik mail dat dit pas 2 weken later in zo gaan.

hier hadden we natuurlijk niks aan omdat de vakantie dan alweer voorbij zou zijn.

12 juni gebeld:

gebeld met kpn konden dit niet eerder activeren, wel konden ze het annuleren zodat ik geen kosten zou maken. Alleen zou dit op de volgende factuur pas terug betaald worden.

 

13 juli gebeld

 

Opnieuw is er Spotify family in rekening gebracht terwijl dit geannuleerd zou zijn. Excuses gekregen maar dit zou aan het verwerkings systeem liggen van de facturen volgende factuur wordt dit terug betaald.

 

Factuur van 11 augustus weer spotify familie betaald.

 

vandaag weer telefonisch contact,

Kreeg ik eerst te horen dat ik helemaal geen spotify via kpn had. Daarna werd me verteld dat ik dit via de kpn app zelf moest aanpassen naar Spotify premium zodat spotify family geannuleerd zou worden. Hier zakt je broek van af. 
toen ik vervolgens vroeg hou het zat met de terug betalingen kon mevrouw mij niet helpen en wordt ik vanmiddag hopelijk terug gebeld.

 

ik baal hier erg van dat ik voor zo klein dingetje nu voor de 3e keer moet bellen.

 

Mocht dit weer niet worden opgelost vandaag zou ik zowel kpn thuis als mobile zo snel mogelijk willen opzeggen.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 October 2023, 20:07

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dan weet ik genoeg. Ik heb onze technische mensen aangestuurd om dit uit te laten zoeken. Het kan zijn dat ze nog contact met je opnemen, hou dus voor de zekerheid je telefoon in de gaten. 

 

Hoi Alex even een update!

 

het probleem met betalen via kpn pay is opgelost,

via goed zoeken hier op het forum kwam ik erachter dat Apple zijn voorwaarden had gewijzigd en als je enige saldo op je Apple id had staan je geen gebruik kon maken van kpn pay ,

ik heb gezorgd dat mijn saldo 0 is en sinds dien kan ik weer kpn pay gebruiken!

 

tja en nu weer spotify , ik wordt er een beetje moe ook deze maand is er weer teveel afgeschreven zoals de maanden ervoor , ik heb wel compensatie gehad voor december en november. Maar het probleem blijft zich voordoen…

Dan weet ik genoeg. Ik heb onze technische mensen aangestuurd om dit uit te laten zoeken. Het kan zijn dat ze nog contact met je opnemen, hou dus voor de zekerheid je telefoon in de gaten. 

 

Hoi Alex , het gaat nog steeds elke maand mis met spotify. Deze maand weet teveel berekend, graag hoor ik hoe en waar ik een klacht kan neerleggen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Joja2023, ik heb gisteren mijn collega's aangestuurd en ik begrijp dat ze jou hebben gesproken en dat ze nu alles van Spotify via ons hebben verwijderd zodat je zelf in de toekomst opnieuw Spotify kunt bestellen. 

Herken je dit? 

Hi @Joja2023, ik heb gisteren mijn collega's aangestuurd en ik begrijp dat ze jou hebben gesproken en dat ze nu alles van Spotify via ons hebben verwijderd zodat je zelf in de toekomst opnieuw Spotify kunt bestellen. 

Herken je dit? 

Hoi Alex ja ze hebben achter de schermen het verwijderd waarna ik na 1 uur het weer kon activeren , we hopen dat het nu is opgelost!

 

Voor de terugbetaling, moest ik me wel nog hier melden kun je dit regelen 

Reputatie 7
Badge +24

Erg fijn om te lezen dat het nu is gelukt. De afhandeling zal ik doen. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reageer