Vraag

[Opgelost] Hoe verwijder je opnames in de KPN iTV app op iPad

  • 15 October 2020
  • 66 reacties
  • 5979 keer bekeken

Tijdelijk niet mogelijk om opnames te verwijderen van je iPad

 

Hi! Het is op dit moment niet mogelijk om opnames te verwijderen in de (nieuwste update) KPN iTV IOS app voor de iPad. Binnen enkele weken hopen we deze functionaliteit terug te brengen naar de iPad.
Tijdelijke oplossing: Het is nog steeds mogelijk om opnames te verwijderen via de tv-ontvanger of de KPN ITV App voor mobiel! Wanneer je de opname hier verwijderd, verdwijnt deze ook uit de iPad.  

Excuses voor het ongemak. 

Status: Opgelost

Er is op 30-11-2020 een update geweest waarbij dit probleem is opgelost. Het verwijderen van opnames kan nu met de drie puntjes aan de zijkant. We hebben jullie feedback, dat dit niet optimaal is, doorgegeven. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

66 reacties

Sinds update KPN itv app op IPAD-IOS staan opgenomen en geplande programma’s nu onder “opgeslagen”. Echter verwijderen van deze programma’s lukt niet meer. Gaarne oplossing?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Opnames verwijderen in KPN app,
Dit kan als je de KPN iTV app opent onder '’Opgeslagen'’ en dan bij de opname die je wilt verwijderen even swipen over het scherm van rechts naar links. Dan zou verwijderen zichtbaar moeten worden. 

Op mijn iPad kan ik swippen  wat wil maar verwijderen komt niet op.

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde  probleem 

In de oude opstelling werkte dat swipen wel, maar nu met het mapje opgeslagen, werkt dat niet meer

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Opnames verwijderen in KPN app,

Heb het hier op de iPad ook even gecheckt, onder profiel → opnames en daarna kan ik gewoon swipen op over de opname om de verwijder knop te krijgen.  

Reputatie 1

Op de iPhone werkt dat wel maar op de iPad niet

daar zie je nu de opnames niet meer onder elkaar maar als tegeltjes op je scherm

Daar kan je echt niet swipen

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @KijkerAngela,

Klopt, foutje van mij. Ik had de app op de iPad nog niet geüpdatet en zie inderdaad dat het verwijderen niet meer een optie is.  Dan zou een moderator hier dit even als feedback door moeten zetten naar het itv team. 

Reputatie 1

Nu na de update de opgenomen programma’s onder de knop “opgeslagen” zitten zie ik geen mogelijkheid meer deze opname te wissen ?  (IPad ITV app)

Reputatie 7

Dus naar links schuiven en op verwijderen drukken werkt niet?

 

Reputatie 1

Nee, er valt niets meer te schuiven na de update

Sinds update KPN itv app op IPAD-IOS staan opgenomen en geplande programma’s nu onder “opgeslagen”. Echter verwijderen van deze programma’s lukt niet meer. Gaarne oplossing?

Het lukt mij ook niet werkelijk alles geprobeerd ???

Beste Marcia

 

een andere vraag ik heb de app iTV op nieuw geïnstalleerd maar sinds die tijd kan ik een gekeken programma die ik opgenomen heb niet meer verwijderen ?

kan je mij vertellen hoe ik dat moet doen ?

Ik heb precies hetzelfde probleem, zeer irritant! Ik kan nu niet zien welke programma’s ik al heb gezien en welke niet. Met de Telfort app ging deleten van een opgenomen programma prima, met de KPN app op de iPad lukt dit niet.

ik heb er zojuist met een medewerker over gechat en hij zegt dat dit niet mogelijk is! Gaat het wel doorzetten, dus hopelijk wordt het zsm ingevoerd in de Apple KPN app.
Ik denk wel dat het noodzakelijk is dat veel mensen hierover een klacht indienen, zodat er wat druk achter zit. Ik heb er ook een review in de app over geschreven.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen allen! Het lijkt op het moment inderdaad niet mogelijk om opnames te verwijderen in de iPad versie van de iTV app. De swipe optie die wel op de iPhone versie aanwezig is ontbreekt of werkt niet op de iPad.

We hebben, aan de hand van een aantal meldingen hier gisteren navraag over uitgezet. Zodra we reactie hebben komen we er hier op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen allen! Het lijkt op het moment inderdaad niet mogelijk om opnames te verwijderen in de iPad versie van de iTV app. De swipe optie die wel op de iPhone versie aanwezig is ontbreekt of werkt niet op de iPad.

We hebben, aan de hand van een aantal meldingen hier gisteren navraag over uitgezet. Zodra we reactie hebben komen we er hier op terug.

 

Antwoord is binnen. Het is inderdaad op het moment niet mogelijk om op de iPad opnames te verwijderen. Deze functie zal binnen enkele weken terugkeren in een volgende update. We laten het weten als we hier een datum voor hebben.

Reputatie 1

Gelukkig dat het terug komt!

Bedankt voor het antwoord 

Ik zit met hetzelfde probleem.

ik krijg de opgenomen en opgeslagen tv programma’s niet verwijderd van mij i pad.

 

Hier ook, kan geen opnames meer verwijderen uit ios app! Komt r een oplossing van kpn hoop ik? Of heeft iemand een tip?

Hier ook hetzelfde probleem. Hopen dat KPN gauw met een oplossing komt.

Lezen softwareontwikkelaars van kpn dit wel?

Ik heb contact met kpn medewerker en die zegde toe e.e.a. neer te leggen bij de betreffende ontwikkelaars. Hij heeft reacties op dit forum ook gelezen.

Waarom moet dit enkele weken duren. Het is zeer irritant dat die optie op de ipad is verdwenen.

Ik heb zoveel programma’s er op staan die ik allemaal al gekeken heb en waar heel veel weer bij komt ivm serie opname’s !

kan het zijn dat het er dan teveel worden en de nieuwe er niet meer bij kunnen ?

is echt waardeloos dat je niets kan verwijderen.

Idd

Heb hier ook last van. De laatste tijd veel problemen met de KPN. Geen verbetering geef mij maar weer het oude systeem