Vraag

[Opgelost] Hoe verwijder je opnames in de KPN iTV app op iPad

  • 15 October 2020
  • 66 reacties
  • 5981 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

66 reacties

Reputatie 7

Als dat bij de vorige versie al zo was wat ik achteraf ook gebruikte en bij deze nieuwe versie geen toegevoegde waarde in zie ...

Waar gehakt wordt vallen spaanders en een foutje is menselijk.

Gewoon even wachten opdat dit bugje weer gladgestreken is.

 

Reinier007 schreef:

...net zo dat ze de plaats van de opnames hebben veranderd dit was toch zeer duidelijk en snap dan ook niet dat ze dat verandert hebben .

Ik hoop dat ze uiteindelijk die lelijke knoppen verwijderen.

 

Ja ik snap heel goed dat het onmogelijk is om aan iedereens wensen te voldoen is al vind persoonlijk de knoppen duidelijk al hoeven ze niet zo groot te zijn en kan het map onderaan de naam gewijzigd worden naar mijn opnames ;-) en de grote knop dan verwijderd worden.

En wat betreft dat je nu niet de opnames kan verwijderen wat toch zeer voor de hand ligt wat hebben ze dan getest vraag ik mij dan af.

En je noemt dit een bugje maar inmiddels zijn er wel een aantal weken verder verstreken zonder een nieuwe update.

Laat ze invervolg eerst goed testen voor ze dit als update lanceren en deze fout lag toch wel erg voor de hand vind ik persoonlijk ;-)

Maar ik en vele anderen zullen geduldig moeten afwachten op de nieuwe update

Reputatie 7

... en kan het map onderaan de naam gewijzigd worden naar mijn opnames 😉 ...

Precies, helemaal eens. Zie dit bericht.

Helaas kijken de providers te veel naar elkaar en zijn ze niet erg creatief.

 

Sinds de opgenomen programma’s nu in een apart bestand “opgeslagen” worden bewaard kan ik ze niet meer verwijderen op mijn iPad. Ik kan ze wel wissen op mijn iPhone. 
 

ook zijn de “serie opnames” verdwenen sinds de laatste kpn update 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @janniezuidema, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over het niet kunnen verwijderen van de opnames. Het klopt dat dit nu niet lukt via de iPad, er volgt binnenkort een update waarmee we deze optie weer terug hopen te laten komen! Als daar meer over bekend is, delen we dat nieuws in dit topic, goed om hem even in de gaten te blijven houden dus :slight_smile:

Nog niet opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn!

Reputatie 7
Badge +17

Het is inderdaad nog niet opgelost. Ik heb de achterliggende afdeling gevraagd of zij ons kunnen voorzien van een statusupdate!

Yes, het werkt weer na de laatste update. 😃

Reputatie 1

Het is opgelost , maar handig is het niet

Je moet op 3 puntjes drukken maar als je er maar iets naast zit opent hij de aflevering.

 

Dus het werkt maar je mag geen dikke vingers hebben want dan lukt het nog niet.

 

Het is opgelost , maar handig is het niet

Je moet op 3 puntjes drukken maar als je er maar iets naast zit opent hij de aflevering.

 

Dus het werkt maar je mag geen dikke vingers hebben want dan lukt het nog niet.

 

Hier ben ik het helemaal mee eens, het is idd een gepriegel om op die puntjes te drukken. Het swipen op de IPhone werkt veel beter. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Dat het weer werkt is natuurlijk erg fijn, maar jammer dat jullie deze nieuwe manier als onhandig ervaren :slight_frown: Ik geef jullie bevindingen door aan de ontwikkelaars!

Reputatie 7

Persoonlijk heb ik geen problemen met de drie puntjes op mijn 8.4 inch Android tablet, het aanklikken gaat altijd goed. Wellicht is het "touch gebied" bij Android wat ruimer ingesteld.

Wel zou je mijns inziens bij de indviduele opnames van een serie ook de optie moeten hebben om de hele serie te verwijderen zodat er ook geen nieuwe opnames meer gemaakt zullen worden voor die serie.

Reputatie 7
Badge +20

Dat het weer werkt is natuurlijk erg fijn, maar jammer dat jullie deze nieuwe manier als onhandig ervaren :slight_frown: Ik geef jullie bevindingen door aan de ontwikkelaars!

Ze geven aan hier naar te gaan kijken :blush:

Wanneer gaan jullie de software van de ipad bijwerken zodat er weer programma,s verwijderd kunnen worden.

Op de iPhone werkt dat wel maar op de iPad niet

daar zie je nu de opnames niet meer onder elkaar maar als tegeltjes op je scherm

Daar kan je echt niet swipen


Goede tip, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Robo4559! Ik heb jouw bericht met dit topic samengevoegd. Er is op 30-11-2020 een update geweest waarbij dit probleem is opgelost. Het verwijderen van opnames kan nu met de drie puntjes aan de zijkant. Feedback om dit anders in te richten is doorgegeven en wordt naar gekeken!