Vraag

[Opgelost] Hoe verwijder je opnames in de KPN iTV app op iPad

  • 15 October 2020
  • 66 reacties
  • 5980 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

66 reacties

Fijn dat we onbedoeld van Telfort klant zijn overgegaan naar KPN. Ik heb nog geen voordelen ervaren. Enkel nadelen. Kan iemand ons uitleggen welke meerwaarde KPN heeft voor voormalige Telfort klanten? Nu weer dit probleem met het niet kunnen verwijderen van de opnamen in de Apple app.

Het is volgens mij niet meer mogelijk om een opname te verwijderen of hetis zo onlogisch dat ik het niet  Weet en begrijp.

 

Wat ‘n bagger de nieuwe update van KPN ITV .. test eerst alle scenario’s voordat je dit doorduwd 

Wat was er mis met het oude .. helemaal niks alles werkte prima .. nu zijn er  problemen om programma’s te verwijderen via je iPad en is het ontzettend onoverzichtelijk geworden .. vreselijk irritant !!

Echt ‘n afgang .. ik ga op zoek naar ‘n andere provider aan het einde van mijn contract 
Had jullie al ‘n mail gestuurd maar helaas geen reactie ontvangen .. totally geen goede service !!!

Hallo @Opnames verwijderen in KPN app,
Dit kan als je de KPN iTV app opent onder '’Opgeslagen'’ en dan bij de opname die je wilt verwijderen even swipen over het scherm van rechts naar links. Dan zou verwijderen zichtbaar moeten worden. 

Hoi ja dat klopt maar sinds de nieuwe update lukt het swipen niet meer dus als me gekeken programma’s blijven staan ! En ik moet zeggen die raakt wel vol hoor . Er moet toch een manier zijn om ze te verwijderen ???

Hoe kan ik in de nieuwe KPN app opnames die we gezien hebben verwijderen?

Dit kan toch niet te lang duren me iPad raakt zo wel vol hoor.

Reputatie 7
Badge +17

Onze collega's doen hun best dit zo snel mogelijk te herstellen! Binnen enkele weken is het weer mogelijk om de opnames te verwijderen van de iPad.  0
@Averslootvanholten, Je kunt de opnamens verwijderen via de tv-ontvanger. Dit is slechts een tijdelijke oplossing natuurlijk. De opnames verdwijnen dan (als het goed is) ook van de iPad. Zoals wjb (hieronder al aangeeft) worden de opnames opgeslagen in de cloud. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het geheugen van jouw iPad volraakt! :sunglasses:  

*admin: bericht aangepast

Reputatie 7

Voor diegene waarvan het geheugen van de iPad volraakt. 

Maar die opnames staan echt niet in het geheugen van de iPad, je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over het vollopen van het geheugen.

Reputatie 7
Badge +17

Haha, ik verbaasde me al. Thanks! :see_no_evil:

Hoe kan ik in de nieuwe KPN app opnames die we gezien hebben verwijderen?

Het is mij gelukt opnames te verwijderen van me iPad.

via het menu op je televisie kan je de programma’s verwijderen dit gebeurt dan ook

op je tablet !

niet gelijk want heeft bij mij een dag geduurd maar in een keer zag ik dat ze ook op

me tablet verdwenen waren!

dus doe ik het zo tot dat het weer lukt op de tablet.

ik zou zeggen probeer het bij mij is het gelukt ! Succes allemaal 

Hoe kan ik in de nieuwe KPN app opnames die we gezien hebben verwijderen?

Tja, een beetje een valse start zal ik maar zeggen. En dan roepen dat het binnen enkele weken terugkomt. Dat is wel heel erg rekbaar. Ik hoop niet dat dit een opmaat is voor legio problemen met lange wachttijden. Maar ach, het geeft wel weer een gevoel van thuiskomen😂

Opnames verwijderen op de IPad is na de update niet meer mogelijk.

in het forum zie ik dat het bekend is en in een nieuwe update wordt verholpen.

hoe kan het dat zo’n primaire functionaliteit niet wordt gezien in de testen. Een rollback doen van de update zou de klantoverlast beperken. Nu moet ik maar afwachten en ben ik een belangrijke functie gewoon kwijt. dit is zeer onhandig!!

jammer!

Hier ook het probleem van niet meer kunnen verwijderen van opgenomen programma’s. Alleen mogelijk op de tv zelf. Waardeloos.

 

Reputatie 7

Hier ook het probleem van niet meer kunnen verwijderen van opgenomen programma’s. Alleen mogelijk op de tv zelf. Waardeloos.

En op een telefoon.

Kan iemand van KPN een tussentijdse update geven in welke week zij het probleem voor hun klanten denken te hebben opgelost. Er zijn nu inmiddels bijna twee weken verstreken. 

 

Reputatie 7
Badge +25

Kan iemand van KPN een tussentijdse update geven in welke week zij het probleem voor hun klanten denken te hebben opgelost. Er zijn nu inmiddels bijna twee weken verstreken. 

 

We hebben nog geen datum doorgekregen wanneer de optie terug is. Vooralsnog dus opnames verwijderen via de tv-ontvanger, mobiel, of https://tv.kpn.com/mijn-opnames.

Als we nieuws hebben, dan zullen we dat melden.

Zojuist de app geüpdatet, versie 7.2.1. Ik dacht dat het probleem van de opnames verwijderen  hiermee opgelost zou worden, maar helaas het werkt nog steeds niet op de IPad. 
 

Reputatie 7

Ik dacht dat het probleem van de opnames verwijderen  hiermee opgelost zou worden, ...

Waarom dacht je dat?

Ik dacht dat het probleem van de opnames verwijderen  hiermee opgelost zou worden, ...

Waarom dacht je dat?

Omdat er werd gezegd in dit forum dat dit verholpen zou worden bij een nieuwe update. 

Reputatie 7

Ik dacht dat het probleem van de opnames verwijderen  hiermee opgelost zou worden, ...

Waarom dacht je dat?

Omdat er werd gezegd in dit forum dat dit verholpen zou worden bij een nieuwe update. 

Dat klopt, bij een nieuwe update, er is niet gezegd welke.

Ok. het is geen wereldprobleem… maar serieus…. je zult toch maar deel uitmaken van het grote "ITV-team” van KPN…. Best zorgelijk als dit de superprogrammeurs van KPN zijn.
Zoals hierboven al een aantal keer zeer terecht benoemd; TESTEN TESTEN TESTEN! Hoe toepasselijk in deze Corona-tijd.  Onbestaanbaar dat je weken nodig hebt om zo'n simpel probleem op te lossen. CRUD, the basics. Create, Read, Update, Delete en ALTIJD testen voor je iets pusht. Je zou als programmeur accuut ontslag moeten nemen en in ieder geval de kwibus die is aangesteld om dit zootje incompetente slakken aan te sturen. Leuk dat er een workaround is, maar is er dan echt niet 1 codeknaller met lef, die zijn bammetjes uit de kantine even meeneemt naar de kantoortuin, om daar dit simpele probleem uit de wereld te helpen?
Met zo'n team (en al zeker degene die er verantwoordelijk voor is) kun je alleen maar op je blote knietjes smeken dat er geen echt probleem ontstaat.  Heel benieuwd hoe lang het nog moet duren voor er iemand wakker wordt daar….

Kan nog steeds geen opnames verwijderen van  tablet, het gekke is dat het op de telefoon wel lukt. Beide van Samsung.

Hier ook het probleem van niet meer kunnen verwijderen van opgenomen programma’s. Alleen mogelijk op de tv zelf. Waardeloos.

 

Ik kijk juist op mijn tablet als ik niet thuis ben, bv  bij mijn vriend, dus is het waardeloos dat ik alleen thuis kan verwijderen. Intussen loopt mijn bestand thuis wel degelijk vol, want de oudste opnames worden echt verwijderd bij 0 %.

Gelukkig heb ik nu ontdekt dat ik via de KPN app op mijn mobiel programma's kan verwijderen. Maar wel een mijl op 7.....

Ik hoor vaak dat het niet lukt op de Ipad maar het lukt ook niet op de Android versie en hoop niet afgezien er niet grondig getest word dat straks alleen de Ipad versie dan opgelost is maar niet de Android versie en dat die mensen dan nog langer moeten wachten op weer een nieuwe update versie.

Ik snap ook niet goed wat nu de toegevoegde waarde is van de app van kpn ipv die van Telfort waarop je wel de opgenomen programma's kon verwijderen (Android & Ipad versie).

Reputatie 7

Ik snap ook niet goed wat nu de toegevoegde waarde is van de app van kpn ipv die van Telfort waarop je wel de opgenomen programma's kon verwijderen (Android & Ipad versie).

Dat kon tot de laatste versie ook in de tablet versie van de iTV app van KPN.

Helaas heeft een aanpassing in het design (tegels voor de opnames) er voor gezorgd dan een opname niet meer naar links te swipen is waardoor de knop verwijderen niet meer zichtbaar gemaakt kan worden.

Dit zal in een volgende versie vast weer verholpen zijn.

Ik snap ook niet goed wat nu de toegevoegde waarde is van de app van kpn ipv die van Telfort waarop je wel de opgenomen programma's kon verwijderen (Android & Ipad versie).

Dat kon tot de laatste versie ook in de tablet versie van de iTV app van KPN.

Helaas heeft een aanpassing in het design (tegels voor de opnames) er voor gezorgd dan een opname niet meer naar links te swipen is waardoor de knop verwijderen niet meer zichtbaar gemaakt kan worden.

Dit zal in een volgende versie vast weer verholpen zijn.

Als dat bij de vorige versie al zo was wat ik achteraf ook gebruikte en bij deze nieuwe versie geen toegevoegde waarde in zie net zo dat ze de plaats van de opnames hebben veranderd dit was toch zeer duidelijk en snap dan ook niet dat ze dat verandert hebben .

Zou je aan hun dan ook willen vragen of ze dat weer als voorheen willen zetten en vraag gelijk waarom ze dat verandert hebben. 

Mvg Reinier