Mijn tv ontvanger functioneert niet goed. Nu ben ik verplicht om eerst het oude kastje in te leveren voor dat ik het nieuwe meekrijg! Dus loop ik het risico dat ik helemaal niets meer heb. Wie garandeert mij dat het nieuwe kastje wel goed functioneert? Niemand! Ja een medewerker die zeer stellig beweert dat het ALTIJD goed gaat. Wat een buitengewoon slechte service.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon
Beste antwoord door Noordzee 3 juli 2019, 20:43
Mijn tv ontvanger functioneert niet goed. Nu ben ik verplicht om eerst het oude kastje in te leveren voor dat ik het nieuwe meekrijg!
Wees blij dat je direct een nieuwe meekrijgt! Aan die oude heb je toch niets. Een niet goed functionerende ontvanger is alleen maar een bron van ergernis.
Dit is nu juist een voordeel van huren.
Als je koopapparatuur hebt krijg je normaliter geen vervanging mee als je jouw apparaat bij een winkel ter reparatie aanbied tijdens de garantieperiode. Ik heb wel eens vijf weken op de reparatie van een apparaat moeten wachten tijdens de garantieperiode.
Bekijk origineel