Beantwoord

Terugkerende storing Netflix app

  • 2 October 2020
  • 56 reacties
  • 15962 keer bekeken

In de laatste twee weken worden we met een hoge frequentie, door een storing uitgelogd, uit de Netflix app. Deze heeft op deze manier geen toegevoegde waarde en veroorzaakt ergernis. Is dit een Individueel probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Indien het een algemeen probleem is, wordt er aan gewerkt.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 December 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Reputatie 4

update voor mijn probleem. 

Heb telefonisch contact gehad over netflix app probleem, er wordt hard gewerkt aan een update die dit probleem gaat/moet oplossen.

 

Bij dingen testen is gebleken dat onze ontvanger nog andere problemen heeft en wordt vervangen voor een nieuwe. Dit kan mogelijk onze netflix app probleem oplossen, zo niet dan wachten we de update af die gaat komen. (wanneer dat is niet bekend maar wel zo snel mogelijk).

 

Wilde dit toch even delen dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing die netflix app probleem oplost,

Hier ook dezelfde problemen zoals andere forumleden benoemen. Kan KPN reactie geven op traagheid nieuwe software en het spontaan uitloggen (idd heel frustrerend) van de Netflixapp, en of hier al een goede oplossing voor is?

Hier helaas precies hetzelfde probleem. Netflix knalt eruit zodra ik een serie start, super vervelend. Resetten werkt niet.

Reputatie 2

Ik heb dit probleem ook al een maand. Ontvanger Arris.

Ook wij hebben het zelfde probleem, van Netflix waar je steeds opnieuw moet inloggen. Opnemen gaat moeilijk. Dit alles sinds de nieuwe KPN interface loopt.. hoop dat er snel een oplossing komt

Ook wij hebben sinds een tijd , ongeveer gelijk met de kon update, veel problemen met netflix app. Diverse keren gereset maar problemen blijven. @ KPN hoe wordt dit opgelost?

Kpn, 

Ook hier dezelfde problemen. Netflix app gooit ons er steeds uit. Hierna moeten we opnieuw inloggen. We hebben de Arris vip 2952. Het lijkt sinds de nieuwe kpn interface ontstaan te zijn. Die overigens ook erg traag is. 
Meerdere keren reset zorgt niet voor verbetering. 

Zojuist hier ook (opnieuw) hetzelfde probleem. Sinds de overgang van Telfort naar KPN steeds opnieuw inloggen in Netflix. Zojuist ingelogd, film gestart en 1 minuut later spontaan weer uitgelogd.
LOS DIT OP KPN!

Tja hier ook zelfde probleem bij Netflix ,en ook bij scrollen door menu ,zo traag als .....shit ,gezien de tijdspanne ,lukt het kpn niet om dit probleem op te lossen ,ook in het veld hoor ik deze tendens .dus mijn advies ,opstappen naar Ziggo ,heb ik alvast gedaan ,en tja geen problemen met de app ,snel menu ,goede back up ,nee gewoon opstappen bij die dikke shit KPN .

Hier hetzelfde probleem, al weken hetzelfde.. op willekeurige momenten stopt de app en moet je opnieuw inloggen.. heel erg irritant. Aangezien dit blijkbaar al een maand speelt, tijd voor een update @Kpn ?

Ook hier dezelfde problemen. Netflix app gooit ons er sinds gisteren steeds uit. Hierna moeten we opnieuw inloggen.

 

Idem dito. Iedere keer opnieuw inloggen bij Netflix en telkens worden we eruit gegooid.

Niet bepaald leuk !!

Hier hetzelfde probleem...

Heb hetzelfde probleem. Oorzaak ontvanger Arris VIP2952V2 ?  Steeds opnieuw inloggen voor Netflix. Onthoud geen inlognaam. Resetten helpt voor even.  Uit de reacties van KPN op de gemelde problemen krijg ik niet de indruk dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Wat te doen, behalve overstappen naar andere provider?  

Hier ook hetzelfde steeds opnieuw inloggen. Bij Telfort nooit problemen gehad.
En als er al iets was werd het meteen oplost of opgepakt. Buiten dat je per maand ook nog es meer moet betalen, terwijl er gezegd werd dat het abonnement niet duurder zou worden.😔reageert  KPN helaas nergens op.

Twee weken gelden kreeg ik via mail een tevredenheidsonderzoek. Daarin aangegeven dat 1 ontvanger steeds gereset moest worden en als ik mijn nummer in zou vullen zouden ze contact opnemen. Helaas….niets

Hopelijk wordt het opgelost.

 

Hier ook helaas dit probleem.  Ik zie dat KPN zich voor het laatst een maand geleden heeft laten horen in dit draadje. Als Ron de moderator tenminste van KPN  is Kan er misschien iemand van KPN eens een update geven?

Ik ben van arren moede in de woonkamer de Netflix app in mijn TV zelf gaan gebruiken.

En voor de slaapkamer een Chromecast gekocht.

Ik sluit mij aan bij alle bovenstaande. 

Menu is erg traag en Netflix continue in storing. 

Dit is sinds de laatste update

Reputatie 2
Badge

Opnieuw opstarten of kabels vernieuwen helpt echt niets.

Nieuwe ontvanger werkt ook niet, het probleem blijft gewoon aanwezig.

Het probleem zit gewoon in de software van KPN !!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allen, @Ron heeft vakantie waardoor dit topic even aan onze aandacht is ontsnapt, excuus hiervoor!

We hebben hier meerdere meldingen over ontvangen en het probleem is in onderzoek. Bij dat onderzoek, kunnen we jullie hulp goed gebruiken. In het topic ‘Netflix steeds opnieuw aanmelden’ zie je hoe je hier bij kunt helpen, daarnaast zal informatie over deze problemen daar ook als eerst worden gedeeld. Een goed topic om even in de gaten te houden dus!

In de laatste twee weken worden we met een hoge frequentie, door een storing uitgelogd, uit de Netflix app. Deze heeft op deze manier geen toegevoegde waarde en veroorzaakt ergernis. Is dit een Individueel probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Indien het een algemeen probleem is, wordt er aan gewerkt.

Ook wij hebben continu dit probleem sinds de nieuwe setup van KPN.

1 aflevering kijken en hoppa we moeten weer opnieuw inloggen. Al tig keer gereset maar helpt geen snars.

Enorm vervelend  is een dagelijks probleem. Undercover aan het kijken en na iedere aflevering moet ik weer inloggen.

Zowieso alles minder met die nieuwe layout. Vooral iets terugkijken is er niet makkelijker op geworden.

 

 

In de laatste twee weken worden we met een hoge frequentie, door een storing uitgelogd, uit de Netflix app. Deze heeft op deze manier geen toegevoegde waarde en veroorzaakt ergernis. Is dit een Individueel probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Indien het een algemeen probleem is, wordt er aan gewerkt.

Ik heb er ook heel vel last van, ben geopereerd aan mijn knie en elke dag als ik een film wil kijken op netflix moet ik alles uit doen en op nieuw opstarten wat zeer vervelend is, normaal al en zeker nu.

Ze zeggen dat het probleem bekent is maar wat en wanneer nemen ze actie!

Als dit niet snel veranderd ga ik alles opzeggen!!!!

Heb elders op je gereageerd, @volleytopper .

Hi,

Sinds de laatste update knalt netflix er heel vaak uit. Al meerdere keren een reset gedaan. Wat kan ik hier aan doen?

Sinds de laatste update knalt netflix er heel vaak uit.

@MarcoBaT . Dito hier. En bij mijn moeder. En bij mijn neef……

Wat kan ik hier aan doen?

Niets m.b.t. de ontvanger. Het probleem, waar dus velen maar niet iedereen last van heeft, wordt onderzocht.

Hier ben ik de Netflix-app in mijn Smart-TV gaan gebruiken.
En in de slaapkamer een Chromecast. Dat werkt prima via de KPN ITV-app en de Netflix-app in m'n smartphone.