Beantwoord

Terugkerende storing Netflix app

  • 2 October 2020
  • 56 reacties
  • 15961 keer bekeken

In de laatste twee weken worden we met een hoge frequentie, door een storing uitgelogd, uit de Netflix app. Deze heeft op deze manier geen toegevoegde waarde en veroorzaakt ergernis. Is dit een Individueel probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Indien het een algemeen probleem is, wordt er aan gewerkt.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 December 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Hier ook problemen met de netflix app. 

Ik lees dat er al twee maanden problemen als deze bekend zijn, is er nog niks aan gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarcoBaT en @Lonbol, dit betreft een probleem dat al een poosje bekend is en waarbij we druk aan het zoeken zijn naar de oplossing. In het topic ‘Netflix steeds opnieuw aanmelden’ zie je hoe je hier bij kunt helpen, daarnaast zal informatie over deze problemen daar ook als eerst worden gedeeld. Een goed topic om even in de gaten te houden dus!

Hi @RandyCaenen, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @JKoldenhof en @DenZ dit probleem ook ervaren. Hebben jullie de tv-ontvanger al eens  gereset? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje’2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen. Mocht dat niet het geval zijn, zouden jullie dan jullie profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als dit is gedaan? Als jullie dan ook het type tv-ontvanger in kunnen vullen, dan ga ik voor jullie aan de slag!

Het is nog steeds waardeloos! Het kastje heeft zichzelf al meermaals herstart in de afgelopen weken, ook MIDDEN IN programma's die ik terug keek. Ook zelf al meerdere keren herstart en zelfs helemaal opnieuw geïnstalleerd.. en het blijft gewoon gebeuren. Hij valt zomaar uit, vervolgens kun je alles helemaal opnieuw invullen en als je gelukt hebt werkt het weer. Maar meestal blijf je constant opnieuw inloggen. Paar maanden geleden werd beloofd dat dit snel was opgelost.. maar het is nog steeds waardeloos. Vooral nu je kerstfilms/series wil kijken in je paar dagen vakantie is dit bijzonder frustrerend..

Badge

Hier sinds een week steeds problemen met het inloggen op Netflix. Bij een nieuwe aflevering wordt je eruit gegooid en na voor de zoveelste keer inloggen geeft hij aan dat je moet resetten. Natuurlijk allang gedaan. Veel frustratie, want hiervoor betaal je niet extra.

Ook hier hetzelfde probleem met het uitvallen van netflix en het tig keer opnieuw in moeten loggen… en het menu etc. ook ontzettend traag!!! Heel irritant. 
@kpn, wat gaan jullie hier nu aan doen??
 

Reputatie 7
Badge +20

Heel vervelend dat jullie hier allemaal nog steeds last van hebben :slight_frown: Ik wil jullie graag verwijzen naar het topic ‘Netflix steeds opnieuw aanmelden’, vanuit hier loopt het onderzoek naar onze storing en zodra er iets nieuws te melden valt, zal dat daar gedeeld worden!