Beantwoord

Aanbieding bestaande klanten

  • 8 July 2020
  • 31 reacties
  • 17004 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Oke ik heb zelf een abbo de 1 Gbps bij jullie,

en zat er zelf over na te denken om over te stappen naar Online?

Slechte keuze mijn contract is maandelijks opzegbaar bij jullie.

En dan een beetje rondkijken is soms interessant.

Maar ik lees ook weer veel klachten over Online terwijl de oprichters toch de pioniers waren van het internet?

Ik heb zelf geen enkele ervaring met Online, de enige providers waar ik echt ervaring mee heb is UPC (nog voor 2012) en een tijdje T-Mobile Thuis met de overname van Vodafone Thuis, en nu KPN. Wat ik van UPC vond is niet meer relevant aangezien er flink wat veranderd is sinds het Ziggo geworden is en het Giganet is aangelegd. Vodafone Thuis beviel prima, ik vond het modem niks door de onduidelijkheid van de WebGUI maar ook dat is allemaal flink veranderd door de jaren heen, ook tv vond ik niets maar dat had mede met bridged-IPTV te maken waardoor het toen nodig was om twee kabels te trekken voor zowel internet als tv als je niet zo bekend was met VLANs en managed switching.

De oprichters van het EuroNet (het vroegere Online) zijn al lang niet meer betrokken bij het merk dat in 1998 is overgenomen door Orange. Online is de huidige merknaam en tegenwoordig eigendom van het Luxemburgse M7 Group.

 

Overstappen is een vrije keuze en rondkijken cq. informeren bij andere providers kan zeker interessant zijn. Ik doe het zelf ook. Ik wil men er alleen wel voor behoeden dat een andere provider ondanks dat er geleverd wordt over het netwerk van KPN (of KPN Netwerk indien glasvezel) niet altijd betekent dat je hetzelfde internet krijgt en misschien nog wel belangrijker: niet dezelfde service. Ook het jaarlijks overstappen is iets wat men zelf moet weten maar ook dat kan uiteindelijk een kleiner prijsverschil opleveren dan men eigenlijk dacht.

Reputatie 2

Oke ik heb zelf een abbo de 1 Gbps bij jullie,

en zat er zelf over na te denken om over te stappen naar Online?

Slechte keuze mijn contract is maandelijks opzegbaar bij jullie.

En dan een beetje rondkijken is soms interessant.

Maar ik lees ook weer veel klachten over Online terwijl de oprichters toch de pioniers waren van het internet?

Ik heb zelf geen enkele ervaring met Online, de enige providers waar ik echt ervaring mee heb is UPC (nog voor 2012) en een tijdje T-Mobile Thuis met de overname van Vodafone Thuis, en nu KPN. Wat ik van UPC vond is niet meer relevant aangezien er flink wat veranderd is sinds het Ziggo geworden is en het Giganet is aangelegd. Vodafone Thuis beviel prima, ik vond het modem niks door de onduidelijkheid van de WebGUI maar ook dat is allemaal flink veranderd door de jaren heen, ook tv vond ik niets maar dat had mede met bridged-IPTV te maken waardoor het toen nodig was om twee kabels te trekken voor zowel internet als tv als je niet zo bekend was met VLANs en managed switching.

De oprichters van het EuroNet (het vroegere Online) zijn al lang niet meer betrokken bij het merk dat in 1998 is overgenomen door Orange. Online is de huidige merknaam en tegenwoordig eigendom van het Luxemburgse M7 Group.

 

Overstappen is een vrije keuze en rondkijken cq. informeren bij andere providers kan zeker interessant zijn. Ik doe het zelf ook. Ik wil men er alleen wel voor behoeden dat een andere provider ondanks dat er geleverd wordt over het netwerk van KPN (of KPN Netwerk indien glasvezel) niet altijd betekent dat je hetzelfde internet krijgt en misschien nog wel belangrijker: niet dezelfde service. Ook het jaarlijks overstappen is iets wat men zelf moet weten maar ook dat kan uiteindelijk een kleiner prijsverschil opleveren dan men eigenlijk dacht.

 

 

Ja ik weet dat online bij M7 Group en Canaaldigitaal hoort,

ook niet 1 van de kleinste spelers .

Ik ga online proberen,  bevalt het niet dan ben ik na de 12 mnd contract weg.

KPN heb ik goede ervaringen mee T Mobile was een ramp.

En ik heb ook geleerd dat je niet op trustpilot etc moet kijken want dan zie je van elke provider wel slechte reacties

UPC ken ik ken zelf het Chello netwerk nog.

En natuurlijk merk je verschil zeker met klantenservice kpn is toch wat meer ervaren dat merk je al op een online chat of kpn chat.

Maar daar kets ik online nog niet opaf het huurt toch het netwerk van kpn, en betaalt ook de monteur van kpn die het aansluiten. Maybe dat me grootste verandering tv zal worden ook al hebben ze een heel breed aanbod i.v.m. met Candaaldigitaal etc.

 

We gaan het testen :)

en anders op den duur weer kpn

Reputatie 4
Badge +1

Oke ik heb zelf een abbo de 1 Gbps bij jullie,

en zat er zelf over na te denken om over te stappen naar Online?

Slechte keuze mijn contract is maandelijks opzegbaar bij jullie.

En dan een beetje rondkijken is soms interessant.

Maar ik lees ook weer veel klachten over Online terwijl de oprichters toch de pioniers waren van het internet?

Ik heb zelf geen enkele ervaring met Online, de enige providers waar ik echt ervaring mee heb is UPC (nog voor 2012) en een tijdje T-Mobile Thuis met de overname van Vodafone Thuis, en nu KPN. Wat ik van UPC vond is niet meer relevant aangezien er flink wat veranderd is sinds het Ziggo geworden is en het Giganet is aangelegd. Vodafone Thuis beviel prima, ik vond het modem niks door de onduidelijkheid van de WebGUI maar ook dat is allemaal flink veranderd door de jaren heen, ook tv vond ik niets maar dat had mede met bridged-IPTV te maken waardoor het toen nodig was om twee kabels te trekken voor zowel internet als tv als je niet zo bekend was met VLANs en managed switching.

De oprichters van het EuroNet (het vroegere Online) zijn al lang niet meer betrokken bij het merk dat in 1998 is overgenomen door Orange. Online is de huidige merknaam en tegenwoordig eigendom van het Luxemburgse M7 Group.

 

Overstappen is een vrije keuze en rondkijken cq. informeren bij andere providers kan zeker interessant zijn. Ik doe het zelf ook. Ik wil men er alleen wel voor behoeden dat een andere provider ondanks dat er geleverd wordt over het netwerk van KPN (of KPN Netwerk indien glasvezel) niet altijd betekent dat je hetzelfde internet krijgt en misschien nog wel belangrijker: niet dezelfde service. Ook het jaarlijks overstappen is iets wat men zelf moet weten maar ook dat kan uiteindelijk een kleiner prijsverschil opleveren dan men eigenlijk dacht.

 

 

Ja ik weet dat online bij M7 Group en Canaaldigitaal hoort,

ook niet 1 van de kleinste spelers .

Ik ga online proberen,  bevalt het niet dan ben ik na de 12 mnd contract weg.

KPN heb ik goede ervaringen mee T Mobile was een ramp.

En ik heb ook geleerd dat je niet op trustpilot etc moet kijken want dan zie je van elke provider wel slechte reacties

UPC ken ik ken zelf het Chello netwerk nog.

En natuurlijk merk je verschil zeker met klantenservice kpn is toch wat meer ervaren dat merk je al op een online chat of kpn chat.

Maar daar kets ik online nog niet opaf het huurt toch het netwerk van kpn, en betaalt ook de monteur van kpn die het aansluiten. Maybe dat me grootste verandering tv zal worden ook al hebben ze een heel breed aanbod i.v.m. met Candaaldigitaal etc.

 

We gaan het testen :)

en anders op den duur weer kpn

Online was hier ook een ramp. ik had eerst abbo via fype. dat was goed geregeld maar ze werden overgenomen door online. dat was meer offline

al 2+ jaar bij kpn en werkt goed. alleen nu dus iets met mijn modem waardoor ik niet de max 1 gbit haal. Schijnt iets te maken te hebben met mijn modem die verouderd is. we gaan het afwachten.

(ik haal 800/940 momenteel maar schijnbaar is mijn ntu verouderd)

 

940 schijnt de max te zijn van 1gbit, en ik zou nooit klagen over die laatste 60 mbit bij dit abbo ;)

Reputatie 2

Oke ik heb zelf een abbo de 1 Gbps bij jullie,

en zat er zelf over na te denken om over te stappen naar Online?

Slechte keuze mijn contract is maandelijks opzegbaar bij jullie.

En dan een beetje rondkijken is soms interessant.

Maar ik lees ook weer veel klachten over Online terwijl de oprichters toch de pioniers waren van het internet?

Ik heb zelf geen enkele ervaring met Online, de enige providers waar ik echt ervaring mee heb is UPC (nog voor 2012) en een tijdje T-Mobile Thuis met de overname van Vodafone Thuis, en nu KPN. Wat ik van UPC vond is niet meer relevant aangezien er flink wat veranderd is sinds het Ziggo geworden is en het Giganet is aangelegd. Vodafone Thuis beviel prima, ik vond het modem niks door de onduidelijkheid van de WebGUI maar ook dat is allemaal flink veranderd door de jaren heen, ook tv vond ik niets maar dat had mede met bridged-IPTV te maken waardoor het toen nodig was om twee kabels te trekken voor zowel internet als tv als je niet zo bekend was met VLANs en managed switching.

De oprichters van het EuroNet (het vroegere Online) zijn al lang niet meer betrokken bij het merk dat in 1998 is overgenomen door Orange. Online is de huidige merknaam en tegenwoordig eigendom van het Luxemburgse M7 Group.

 

Overstappen is een vrije keuze en rondkijken cq. informeren bij andere providers kan zeker interessant zijn. Ik doe het zelf ook. Ik wil men er alleen wel voor behoeden dat een andere provider ondanks dat er geleverd wordt over het netwerk van KPN (of KPN Netwerk indien glasvezel) niet altijd betekent dat je hetzelfde internet krijgt en misschien nog wel belangrijker: niet dezelfde service. Ook het jaarlijks overstappen is iets wat men zelf moet weten maar ook dat kan uiteindelijk een kleiner prijsverschil opleveren dan men eigenlijk dacht.

 

 

Ja ik weet dat online bij M7 Group en Canaaldigitaal hoort,

ook niet 1 van de kleinste spelers .

Ik ga online proberen,  bevalt het niet dan ben ik na de 12 mnd contract weg.

KPN heb ik goede ervaringen mee T Mobile was een ramp.

En ik heb ook geleerd dat je niet op trustpilot etc moet kijken want dan zie je van elke provider wel slechte reacties

UPC ken ik ken zelf het Chello netwerk nog.

En natuurlijk merk je verschil zeker met klantenservice kpn is toch wat meer ervaren dat merk je al op een online chat of kpn chat.

Maar daar kets ik online nog niet opaf het huurt toch het netwerk van kpn, en betaalt ook de monteur van kpn die het aansluiten. Maybe dat me grootste verandering tv zal worden ook al hebben ze een heel breed aanbod i.v.m. met Candaaldigitaal etc.

 

We gaan het testen :)

en anders op den duur weer kpn

Online was hier ook een ramp. ik had eerst abbo via fype. dat was goed geregeld maar ze werden overgenomen door online. dat was meer offline

al 2+ jaar bij kpn en werkt goed. alleen nu dus iets met mijn modem waardoor ik niet de max 1 gbit haal. Schijnt iets te maken te hebben met mijn modem die verouderd is. we gaan het afwachten.

(ik haal 800/940 momenteel maar schijnbaar is mijn ntu verouderd)

 

Ik heb dezelfde verbinding

Ik had eerst het nieuwste modem maar dat hebben ze weer veranderd, dat modem was meer voor een groep om te testen

Nu op mom haal ik

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/e8d0d5a0-8c2d-11ec-a278-7de05a9d9989

 

das wat minder dan jij en ze mogen dacht ik 10% verlies hebben.

Mij is een heel stuk nieuw glasvezel gelegt een modem  switch men heeft in de wijk centrale gekeken

Ik kom niet hoger?

Reputatie 7
Badge +11

en betaalt ook de monteur van kpn die het aansluiten.

Let erop dat de KPN monteur enkel het glasvezelkastje controleert, de rest is voor jezelf. Dat is echt het enige waar Online voor betaalt en een KPN monteur zal ook niet even helpen met het aansluiten van het modem of iets dergelijks, dat kan de monteur zijn baan kosten en KPN een flinke boete van de ACM.

Reputatie 2

en betaalt ook de monteur van kpn die het aansluiten.

Let erop dat de KPN monteur enkel het glasvezelkastje controleert, de rest is voor jezelf. Dat is echt het enige waar Online voor betaalt en een KPN monteur zal ook niet even helpen met het aansluiten van het modem of iets dergelijks, dat kan de monteur zijn baan kosten en KPN een flinke boete van de ACM.

Dat komt wel goed het aansluiten verder,

me vriend is werkzaam geweest in de computer wereld.

Bedankt voor je antwoorden.