Goedemiddag,
Ik heb op 15 mei contact gehad metÂ
Kpn om een verhuizing naar een andere gemeente door te geven. Ik heb toen een nieuw abonnement voor internet en voor telefonie afgesloten voor het nieuwe adres.
Daarbij is doorgegeven dat de verhuizing op 26 Mei plaats zou vinden. De medewerker gaf aan dat de aansluiting op 16 Juni klaar zou zijn en ik vanaf dat moment internet, tv en telefoon zou hebben.
Het is inmiddels 29 Juni en er zijn 3 afspraken gemaakt en deze zijn alledrie afgezegd omdat de aansluiting niet gereed gemeld is bij het netwerk. Ik heb een mail van Kpn netwerk dat het wel gereed is en een Crm nummer. Inmiddels heb ik een tiental telefoontjes gepleegd met de provider en kpn netwerk. Ik hoor continu dat de schuld bij de ander ligt. Vandaag wederom contact met weer dezelfde uitleg. Niemand van Kpn neemt de moeite om dit op te lossen. Ik betaal 91 euro voor een soort van noodpakket wat men aangeeft als gratis. We kunnen niet normaal tv kijken. Internet via een Huawei kastje wat zeer beperkt is. Een studerende zoon die afhankelijk is van het internet door de corona maatregelen die spelen. Ik vind het zeer teleurstellend van Kpn met een zeer slechte service. De woningen naast mij hebben de aansluitingen later aangevraagd en hebben wel alle aansluitingen.Â
Kom op Kpn zorg wat beter voor trouwe klanten.
Beste antwoord door Jvdberg01
Bekijk origineel