Ik heb besloten hier mijn ervaringen te delen, in de hoop dat mensen die denken over aan overstappen naar KPN er iets aan hebben.
Na 15 jaar Ziggo ben ik overgestapt op KPN, hopend op een sneller en beter werkend internet. Zeker nu het hele gezin internet nodig heeft voor school en voor werk is een beetje stabiel internet wel handig!
Het klantworden was heel enthousiast en professioneel afgehandeld door KPN, maar dat is totnogtoe de enige service die ik heb kunnen vinden.
Maandag zou de monteur tussen 8 en 10 het glasvezelkastje in orde maken. Voor 10 uur was de man niet ter plaatse. Daarna was er kennelijk een probleem met de glasvezelkabel, waardoor de installatie niet kon worden afgemaakt. Hij maakte me duidelijk dat ik binnen een paar uur door een collega gebeld zou worden voor een afspraak om de glasfiber aansluiting in orde te maken, en dat dat zeker voor het eind van de week zou zijn opgelost.
Vijf uur later toch maar zelf de klantenservice gebeld omdat ik nog steeds niks had gehoord. Na een halfuur in de wacht krijg ik doodleuk te horen dat de backoffice op de hoogte is, en dat ze me zo snel mogelijk terugbellen.
Inmiddels weer een dag verder, en nog steeds niks gehoord van KPN. Geen telefoon, geen mail, niks. Alleen een automatische gegenereerde mail dat de aansluiting is mislukt, en dat de monteur mogelijk mijn wifi heeft gebruikt en dat ik de wifi code moet resetten. Tja, ik wou dat ik wifi had waarvan ik de code kon resetten...
Dat probleem met de glasfiber, daar kan KPN natuurlijk niks aan doen. Het beloven van service, en vervolgens helemaal niks meer laten horen, dat vind ik wel erg kwalijk. En als er geen monteurs, of geen kabels beschikbaar zijn waardoor het allemaal langer kan gaan duren: Zeg dat dan gewoon; dan ben ik ook boos, maar dan kan er tenminste worden nagedacht over een tussenoplossing!
Beste antwoord door arnold99
Bekijk origineel