Goede avond,
Ook ik heb geen internet verbinding!
Ik heb op 10 augustus een abbonement voor internet en tv afgesloten. Op dinsdag 11 augustus is mijn pakket geleverd. ik kreeg die zelfde dag via sms een bevestiging dat mijn lijn actief opgeleverd was. Alles aangesloten geen internet verbinding. Gebeld met de servicedesk en uitgelegd dat mijn verbinding nog niet actief was. Aansluitdatum zou moeten zijn 13 augustus tussen 14:00 en 20:00 uur volgens de brief. Dus volgens de servicedesk was dit een administratieve fout. Modem aangesloten op 13 augustus geen verbinding, gebeld naar de service desk” ik zie het meneer U bent nog niet aangesloten, waarschijnlijk zal dit morgen gebeuren”. mijn ervaring tot nu toe met KPN is niet zo best. Al eerder geprobeerd om een abonnement af te sluiten maar niet gelukt. Iedereen werkt langs elkaar heen. Ik geef het nog een week de tijd en anders blijf ik bij Ziggo. In december wordt er glasvezel gelegd dus ik dacht stap al vast over, had ik dus beter niet kunnen doen.Hopen dat ze de verbinding morgen wel kunnen leveren! Wordt vervolgd………
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Frenky64
Bekijk origineel