Beantwoord

Abonnement nog niet opgeleverd

  • 13 August 2020
  • 12 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1

Goede avond,

Ook ik heb geen internet verbinding!

Ik heb op 10 augustus een abbonement voor internet en tv afgesloten. Op dinsdag 11 augustus is mijn pakket geleverd. ik kreeg die zelfde dag via sms een bevestiging dat mijn lijn actief opgeleverd was. Alles aangesloten geen internet verbinding. Gebeld met de servicedesk en uitgelegd dat mijn verbinding nog niet actief was. Aansluitdatum zou moeten zijn 13 augustus tussen 14:00 en 20:00 uur volgens de brief. Dus volgens de servicedesk was dit een administratieve fout. Modem aangesloten op 13 augustus geen verbinding, gebeld naar de service desk” ik zie het meneer U bent nog niet aangesloten, waarschijnlijk zal dit morgen gebeuren”. mijn ervaring tot nu toe met KPN is niet zo best. Al eerder geprobeerd om een abonnement af te sluiten maar niet gelukt. Iedereen werkt langs elkaar heen. Ik geef het nog een week de tijd en anders blijf ik bij Ziggo. In december wordt er glasvezel gelegd dus ik dacht stap al vast over, had ik dus beter niet kunnen doen.Hopen dat ze de verbinding morgen wel kunnen leveren! Wordt vervolgd………

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Frenky64 31 August 2020, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm

Reputatie 1

Ze willen je schijnbaar niet als klant hebben!

Ik geef ze tot en met maandag de tijd om mijn verbinding op te leveren zo niet hang ik dinsdag aan de lijn om het abonemment te annuleren. Iedereen werkt langs elkaar heen. Ongelofelijk!

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Frenky64, welkom op het forum. Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt aangezien het allemaal heel onoverzichtelijk wordt als we het in andermans topic laten staan.  Wil je jouw forumprofiel eens invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we nakijken wat er aan de hand is.

Reputatie 1

Dag Eric,

 

Het profiel is ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Frenky64 Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met een collega van een achterliggende afdeling en dat er naar aanleiding van dat gesprek een afspraak met een installatiemonteur is gepland. Is dit gesprek verder goed verlopen? Is alles duidelijk? 

Reputatie 1

Hoi Bart,

Ik ben net gebeld door een vrouwelijke collega om een service monteur in te plannen.

Maar ik vraag me af als het een pairbonding lijn is of de V12 modem daar op werkt?

Daar weten jullie uiteraard meer van…..

Ik heb begrepen dat er wat moet veranderen aan mijn ISRA punt?

 

Groet Frenk

 

Reputatie 7
Badge +21

Maar ik vraag me af als het een pairbonding lijn is of de V12 modem daar op werkt?

Daar weet ik het antwoord op:  Nee, de KPN Box 12 is alleen geschikt voor ‘single’ line  (bron)

Hoi @Frenky64 . Jouw lijn type is momenteel geen pairbonding. Maar ik wil de boel niet onnodig compliceren. De installatiemonteur zal vast een oplossing hebben. Mocht het nodig zijn om een andere router te plaatsen heeft hij die op de auto.

Reputatie 1

Ik ben iedergeval al een stuk verder. Dank jullie wel!

Reputatie 7
Badge +30

Frenky, klopt het dat je inmiddels werkende diensten hebt? Zoals ik het hier zie is je abonnement opgeleverd, en staat er een wijziging naar pairbonding gepland voor eind september. Dus dan zou alles nu in orde moeten zijn.

Reputatie 1

Hoi  Erik,

Klopt mijn verbinding is opgeleverd. Er zat iets verkeerd verbonden in mijn aansluiting. Ik ben zeer tevreden over de monteur. Oude aansluiting vervangen voor een nieuwe aansluiting. In September de upgrade naar 200 mbit verbinding. Ben blij dat ik een werkende verbinding heb. Een tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)