hallo allen,
Ik ben in maart over gestapt naar een andere provider.
Aan gevraagd 25 februari.
kreeg netjes van KPN een bericht dat op 29 maart de diensten worden overgenomen.
En dat ik bij overstappen niets hoef te doen.
Er werd nog telefonisch contact opgenomen dat het jammer was en dat er een doos zou worden opgestuurd om de spullen te retourneren.
De oversluiten ging perfect, kreeg netjes bericht dat het signaal uit ging.
Dan krijg ik ineens het bericht dat de opzeg termijn pas in gaat op de dag van afsluiting 29 maart.
|
|
Vrijdag 30 maart maar eens gebeld, krijg ik te horen dat mijn nieuwe provider het waarschijnlijk niet goed heeft opgezegd en het dus niet aan KPN ligt. nou??? {zie bovenstaande}.
Er was nu nog niets opgezegd, als ik niet gebeld had zou het abonnement gewoon door zijn gegaan.
De medewerker zou het per direct stop zetten.
Is ook gebeurd kreeg gelijk een mail daar over.
En nu krijg ik weer een rekening voor de maand mei.
Overigens staat ook daar weer ESPN op die ik van af januari al 3x heb uitgezet.
Hoe gaat dit eindigen.?
gr, Kees Brugman
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel