Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 7 June 2019
  • 27 reacties
  • 3135 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi @Erik_ 

Ik weet niet wat er gebeurt is, heb tot op heden ook niks van de servicedesk gehoord.

Vandaag dacht ik, laat ik eens kijken wat er gebeurt als ik de kabel in het andere poortje van het ISRA punt stop. Spontaan ging het modem zich aanmelden, en een verbinding opbouwen.

 

Reputatie 7

Mooi dat je weer internet hebt, Martijn! Ik vermoed dat dan het andere aderpaar omgezet is naar VPlus. Bij mensen met maar één aderpaar heb je dat niet, dan is het altijd gewoon die. Maar bij jou zijn er twee aderparen, die dan in de centrale ook elk op een poort zitten. Een daarvan was bij jou actief, en die zou dan ook normaliter omgezet moeten worden naar VPlus. Maar blijkbaar is dan het andere aderpaar met VPlus geactiveerd. Het was handiger geweest als dit niet was gebeurd, of als ze dit even ergens hadden genoteerd. Had gedoe gescheeld.

 

De achterliggende afdeling heeft het op het moment wat druk waardoor technische meldingen zoals deze binnen 3 werkdagen worden opgepakt. Maar, omdat je nu werkende diensten hebt, heb ik een toevoeging gedaan op de melding dat het is opgelost. Je hoort dan ook niets meer van ze.Â