Beantwoord

Afspraak maken met monteur lukt niet

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo

Ik heb internet etc aangevraagd per 3juni voor in mijn nieuwe woning! Nou moet ik een afspraak maken met een monteur! Maar dat kan maar tot eind mei.

Met vriendelijke groet,

Ilona sentjens

icon

Beste antwoord door Nadia 25 March 2020, 08:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Iloon1987, welkom bij KPN en op onze community 🙂 Sorry voor het wachten, normaal pakken we binnen 48 uur je vraag op. Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Dat is gaaf. Maar het duurt ook nog wel even een tijdje voordat het zover is. Is er een monteur voor nodig? Of kun je het zelf aansluiten met onze eenvoudige installatiepakket en begeleiding.

Het inplannen van de monteur kan 2 maanden vooraf. Om zo een actuele planning te kunnen maken. Let op. Momenteel nemen we extra maatregelen vanwege het coronavirus. Alleen voor urgente (installatie)opdrachten gaan onze monteurs bij de klant langs. Hoelang dit allemaal gaat duren is nog niet bekend. Zoals er nog veel onduidelijk is rondom de duur van het virus. 

Hallo

 

Heb al telefonisch contact gehad en afspeaak is inmiddels al gemaakt

Reputatie 7

Top. Dank voor de terugkoppeling, @Iloon1987. Succes met de verhuizing :) 

Reageer