Twee weken geleden stopte mijn tv ermee. De experiaboxV9 gaf een rood broadcast lampje. Gebeld twee keer met KPN. Het hele huis doorgestuurd om alles te resetten en te koppelen (DVS en tv ontvangers). Een uur mee aan de lijn gezeten. Toen moest ik maar naar de KPN winkel gaan. 15km verderop. Daar vroegen ze zich af wat ik kwam doen. De 3 DVS kastjes werden terplaatse gekoppeld. En ik kreeg een nieuwe Experiabox10 mee. Alles geinstalleerd en dezelfde klachten. Geen TV signaal. Weer KPN gebeld. Zelfde als de tweede keer: het hele huis door gejaagd zonder resultaat. KPN gebeld. Monteur geweest, een week later. Het zou aan de lijn liggen. Afspraak maken met Volker Wessels. Gedaan, weer vrij genomen van mijn werk. AFspraak werd afgebeld 10 min vantevoren. 2 dagen later (vandaag vrijdag 22 nov) kwamen de mannen. Ze zijn 4 uur druk geweest. 1 lijn van de 2 deed het maar. Toen ze weggingen waren er twee werkende lijnen, maar geen goede TV signalen. Ik vanmiddag naar de winkel. Graag 3 nieuwe DVS kastjes! Dat kon als ik de oude inleverde en de bon toonde. De nieuwe DVS1200 kastjes hebben het een paar uur gedaan, toen hield alles ermee op, werden de lampjes weer rood van de DVS en ben ik nog steeds nergens. De TV doet het al 2 weken niet. Ik wilde dus weer een afspraak maken met een monteur. Dat gaat dus niet via internet. En opbellen is een drama en zeer frustrerend. Ik heb er genoeg van. Ik betaal 250 euro per maand aan totaalpakket en mobiel, het is wel mooi geweest. wat kan ik nog doen?
Beste antwoord door vrooap8
Bekijk origineel