Beantwoord

Andere informatie in mijn contract dan afgesproken?

  • 11 October 2019
  • 29 reacties
  • 588 keer bekeken

Vanavond mijn abonnement: Alles in 1 Standaard gewijzigd in: Hussel 100 MB.
Ik krijg dan een korting aangeboden van 5 euro voor: Hussel Entertainmentvoordeel.
Even later krijg ik het nieuwe contract zonder de 5 euro korting. Ik voel mij dus na mijn vertrek 9 1/2 jaar geleden nu bedrogen door mijn Ex-werkgever. 12 x 5 euro is toch 60,00 euro. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groet,Cees Rijksen
Ambassadeur KPN.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 November 2019, 10:06

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7

Basaal staat is deze context niet voor een basisbehoefte.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Basaal staat is deze context niet voor een basisbehoefte.

 

 

Verkeerd geïnterpreteerd van mijn kant. Altijd fijn om met je te discussiëren @wjb . :) 

Vandaag ben ik verblijf met een brief van KPN. Even voor de duidelijkheid, ik heb alles op een verkeerd moment in gang gezet. Ik ben wel weer een wijze les rijker nadat ik op 21-10 een hartinfarct heb gehad. Hierna gedotterd en 3 stents in de rechter kransslagader gekregen. Op 29-10 5 omleidingen gekregen en nu bezig met de revalidatie. Op 23-10 gebeld met KPN en even het gevoel gehad niet begrepen te zijn. Gevolg een bloeddruk van 204/128. Wijze les: "Niet meer doen".

Vandaag een brief van KPN gekregen met de terechte excuses en de bevestiging dat ik mijn GRATIS Foxsport behoud en als het uitgezet zou zijn, ik het dan zelf weer aan kan zetten.

Dit noem ik dus SERVICE,w KPN groot geworden is en op deze manier de grootste zal blijven. Alle lof voor KPN.

Reputatie 7
Badge +21

@Ambassadeur KPN oh dat is schrikken! Dan begrijp ik dat zoiets dan al helemaal niet uitkomt. Hopelijk herstel je spoedig en zo goed als kan, en ben je niet fan van een club die het op dit moment niet zo goed doet. Dat is soms namelijk ook niet goed voor je hart! Maar je kan het in ieder geval weer kijken, nadat het is rechtgezet. Bedankt voor je terugkoppeling :slight_smile:

 

Reageer