Hallo. Bij ons in de gemeente heeft kpn overal glaskabels aangelegd. Ik kreeg een melding dat ik gratis over kon stappen naar glasvezel omdat ik een al reeds klant was. Vorige week is er een monteur geweest om door de kruipruimte een verbinding in de meterkast aan te leggen. Ik kreeg een nieuwe box opgestuurd wat nog geactiveerd moet worden. Alleen heb ik begrepen dat de rode kabel vanuit de meterkast naar mijn router moet. Alleen mijn router staat in de huiskamer en ik kan geen gaten boren om de kabel door te trekken. Deze vraag legde ik bij kpn neer en die zeiden dat het mijn keus was geweest om de router in de huiskamer te zetten dus als ik deze verplaatst wil hebben moet ik 75 euro betalen. Dit kan ik op dit moment niet missen dus besloot ik om het telefonisch te annuleren. Ik moest de nieuwe box terugsturen. Dit had ik gedaan maar vandaag krijg ik een melding dat de box weet naar mij opgestuurd is. Ik belde weer met kpn en die zeiden dat ik niet kon annuleren omdat straks de koperen leidingen eraf zijn en ik dus zonder internet/tv kom te zitten. Kan iemand mij vertellen of dit juist is.
Beste antwoord door HansaanZet
Bekijk origineel