Beantwoord

Betaaldatum aanpassen

  • 18 February 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goede morgen, ik wil graag mijn betaaldatum wijzigen naar de 23 e  van de maand, is dat mogelijk?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 February 2020, 21:42

Bekijk origineel

3 reacties

Voor je vaste aansluiting kun je dat regelen via dit formulier kpn.com/factuurdatum .

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Carla1954, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Peter hierboven aangeeft kan je jouw incassodatum voor je vaste producten zelf aanpassen online.

Voor je mobiele abonnement kan het ook, maar dan via onze klantenservice. Niet alle data zijn beschikbaar, maar in overleg komen we er vast uit wat beter bij je past dan de huidige incassodatum. Dus mocht het gaan om een mobiel abonnement, bel dan even met 0800-0402 of geef nog een reactie in dit topic met welke datum je graag zou willen. Vul dan ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (ter verificatie). Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Carla1954, ik heb geen reactie meer van je vernomen. Kan je aangeven of het wijzigen van je betaaldatum gelukt is via de link? :slight_smile:

Reageer