Beantwoord

Bij het installeren van Experia v10a loopt alles vast.

  • 8 February 2019
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Na veel aandringen van KPN en automatisch opdringen van een Experia v10a modem heb ik geprobeerd het te installeren volgens de beschrijving. De wifi verbinding komt niet tot stand want het i.p. adres is onbekend volgens de melding. De t.v. ontvanger blijft uren op 70% van de installatie hangen.
En bij het indienen van mijn klacht op servicetool krijgt ik het bericht dat ik niet bereikbaar op mijn adres.
Nee, dank je de koekoek, dat wist ik ook. Daarom had ik via mijn mobiel gereageerd, maar kpn wenst daar niet op te corresponderen zodat je eerst alles weer op je oude modem moet aansluiten om contact te kunnen krijgen. De volgende morgen ook geen verbinding meer met de oude modem, ik wordt er zo langzamerhand flauw van en toch nog de hoogste prijs van Nederland betalen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 February 2019, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @lawaaio, welkom! Heel erg vervelend dit! Ik begrijp dat je hier niet op zit te wachten en help je er graag verder mee.

Daarom had ik via mijn mobiel gereageerd, maar kpn wenst daar niet op te corresponderen zodat je eerst alles weer op je oude modem moet aansluiten om contact te kunnen krijgen.
Wat bedoel je hier precies mee?

Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. Werkt het bekabelde internet wel?
Op mijn berichtje bij de servicetool kwam een reactie van "wij reageren niet op 3 of 4 netwerk" en anders was ik niet bereikbaar want mijn modem werkte niet. Zowel de oude als nieuwe niet ook niet bekabeld.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, op die manier. Je kunt inderdaad de servicetool niet gebruiken met het mobiele internet (3G of 4G), omdat daar de storing niet in zit. Ik twijfel nu een beetje of je nog steeds problemen ervaart. Wil je het nieuwe modem eens aansluiten en vervolgens deze direct terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Dan zou 'ie het gewoon moeten doen namelijk. Ik hoor graag van je of het lukt!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd: werkt alles weer naar behoren?