Beantwoord

Black friday deal bestaande klanten

  • 26 November 2019
  • 41 reacties
  • 2886 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe klanten bij black friday  deal 6 maanden koring en bestaande leden maar 4 maanden?

 

Dit is niet eerlijk. We zijn trouwe klanten en we worden benadeeld in deze actie. 

icon

Beste antwoord door Nadia 28 November 2019, 12:03

Bekijk origineel

41 reacties

Badge +19

Ongetwijfeld heb je zelf ook een leuke aanbieding gehad toen je klant werd.

Ja, dan is het beter om elke jaar over te stappen. 

Badge +19

Als het jou echt om de prijs gaat is dat de beste optie. Ik heb het gedoe er niet voor over. Voor mij is de prijs/kwaliteit in prima verhouding. 

altijd weer dat onzin verhaal je hebt zelf ook korting gehad

bij mij niet ik heb gewoon toen voor kpn gekozen en dat soort praktijken had je toen nog niet

moet je nagaan hoe lang ik al klant ben

ik heb vorig jaar lopen te zeuren om een korting die kreeg ik uiteindelijk maar die is echt niet haalbaar wat ze bij nieuwe klanten aanbieden

het lijkt er op dat de trouwe vaste klanten maar meer gaan betalen om van die leuke dingen weg te geven zoals nu een tv ik en nogmaals ik vind het niet normaal

ik betaal 80 euro per maand en vind ook dat ik recht heb op een korting

als ik met een jaar verleng

ik denk dat ik kpn maar uit zwaai en naar een andere aanbieder ga zoeken

Ik sluit me aan bij Peter-keetfm

ook ik voel me fors benadeeld door KPN. Het lijkt dat trouwe klanten geen enkele waarde meer hebben bij deze grote logge bedrijven.

 Ook al jaren klant en vorig jaar bij een verhuizing ook weer flink “bestolen”

ik kon mijn abonnement niet verhuizen maar MOEST over op een nieuw. Natuurlijk voor meer geld, mijn gratis spotify ingepikt en extra betalen voor vast bellen. Enne NEE ik kreeg NIET het voordeel van een nieuwe klant want ik was geen nieuwe klant….…

ja KPN tamelijk stom hoor om zo met je trouwe klanten om te gaan. De medewerker zei zelfs “ als u het niet wilt dan gaat U maar naar een andere provider” ja echt waar ZO gaat KPN met vaste klanten om.

ze hebben liever nieuwe weglopers die na de korting weer vertrekken naar de volgende aanbieding.

van goed ondernemerschap is hier dus geen sprake. Maar ach…..klanten zijn eigenlijk maar een zeer vervelende lastige bijkomstigheid.

maar vergeet nou eens niet dat het juist de klanten zijn die het salaris van al die dure managers betalen, dus….even terug bij de les KPN koester de vaste klant met waardering.

 

 

Badge +12

Het is misschien een gedoe (al valt dat best mee) maar overstappen is de enige mogelijkheid. Van te voren kun je nog een keer naar de afdeling opzegging vragen. Soms doen ze iets maar als dat niet het geval is dan weet je wat je te doen staat. Ik heb het ook gedaan...

Badge +19

Maar wie gaat dan die kortingen voor alle klanten betalen?

@Joep1965

Dus jij vind het eerlijk dat de vaste klanten allemaal cadeaus geven aan nieuwe klanten

Daar komt het op neer

ik heb ze nooit gehad en wil korting hebben bij een nieuw jaar contract

en mensen die switchen elk jaar zijn de vaste klanten ook de dupe van

ik als vaste klant al klant toen het nog ptt was

en 80 per maand betaal heb ik recht op korting

Laat kpn gewoon eerlijk zijn en iedereen van de black vrijdag gebruik maken

Badge +19

Kom jij nou eens met een goed voorstel.  Wat kan kpn doen voor de vaste klanten zonder dat het een berg geld kost en dat de abonnementen niet duurder worden. Ga even uit van 2 miljoen vaste klanten. € 1,00 korting per maand kost dus al 2 miljoen euro per maand. Verrast me!!

Reputatie 4
Badge +2

Overstap rompslomp valt best mee. Zo nu en dan overstappen zorgt er voor dat je apparatuur weer up to date is. Vorig jaar, na een paar jaar kpn, overgestapt naar xs4all. Voordeel van compleet bleef, nieuwe tv kastjes , modem, afstandsbedieningen en nog korting. Vond de nieuwe tv kastjes gelijk helderder/scherper en en het modem prettiger.

Reputatie 7

Hallo @xbox007 en anderen welkom op het KPN forum. Een terugkerende discussie die elk jaar wel eens weer voorkomt, vooral wanneer er leuke kortingen worden weggegeven. Ik snap het goed, wie wil dat nou niet? Minder betalen. Daar zegt niemand nee tegen. We hebben voorgenomen om iedereen die nieuw klant bij ons wordt, een welkomstcadeau te geven. Meestal in de vorm van een leuke korting op het abonnement. 

Nu denk je, maar vergeten we dan de loyale klant? Moet die ook niet beloond worden? Ja, uiteraard. Die zijn ons heel waardevol. Wij genieten bestaansrecht bij de gratie van onze klanten. Zonder klanten verliezen onze betrouwbare netwerken, diensten en producten hun toegevoegde waarde. Bij alles wat we doen, stellen wij daarom onze klanten en hun belang voorop. Wat vindt onze klant belangrijk? Op welke manier kunnen wij relevant zijn en de behoefte van onze klant vervullen. We investeren ieder jaar weer in een kwalitatief netwerk en bieden aanvullende diensten. 

Doorlopend actiekortingen op het (verlengende) abonnement aanbieden is helaas niet houdbaar. Dat kan wel, maar dan bieden we elk jaar een korting maar moeten we noodgedwongen de abonnementskosten verhogen. Zoals @Joep1965 hier ook aangeeft. Dat is ook niet de bedoeling :)

Reputatie 7

Hey @Zilverdraad, ik lees dat je je flink benadeeld voelt. Dat is heel zuur. 

 Ook al jaren klant en vorig jaar bij een verhuizing ook weer flink “bestolen”

ik kon mijn abonnement niet verhuizen maar MOEST over op een nieuw. Natuurlijk voor meer geld, mijn gratis spotify ingepikt en extra betalen voor vast bellen. Enne NEE ik kreeg NIET het voordeel van een nieuwe klant want ik was geen nieuwe klant….…

Die herken ik even niet. Het is bij ons een goed gebruik wanneer je verhuist, en de contractperiode van je huidige abonnement verlopen is, je ook in aanmerking komt voor de korting die op dat moment geldt voor nieuwe klanten. Mits je een nieuw jaarcontract afsluit op je nieuwe adres. Zou je je forumprofiel willen invullen met je gegevens? Dan kan ik kijken wat ik kan doen :)

als je die acties niet voert kan het maandbedrag wat elk jaar duurder word bij vaste klanten omlaag

wat een onzin als je vaste klanten korting geeft dat het maand bedrag duurder word

dat word elk jaar al duurder en klanten die elk jaar switchen dan

STOP met die aanbiedingen en kom op voor de vaste klanten

GEEN aanbiedingen meer maar het maandbedrag omlaag i.p.v. elk jaar duurder maken

ik vind ook dat ik recht heb op korting

maar kennelijk als trouwe vaste klant boeit het kpn niet

en het kost mega veel energie om ook maar iets korting te krijgen bij een jaar vast contract verlenging

een jaar zekerheid vast maar ja dat snappen ze dan niet

Admin: edit, tekst in strijd met de huisregels

Reputatie 7

Hay @peter-keetfm, je geeft  in verschillende topics aan dat je het niet eens bent met het vergeven van kortingen aan bestaande klanten. Dat mag, je bent duidelijk overgekomen. Bedankt voor je bijdrage aan het onderwerp. Maar laten we het niet persoonlijk maken naar elkaar en op constructieve wijze de discussie voeren. 

@Nadia 

het zijn maar 2 topics over dit onderwerp waar ik aan mee doe

ik ben er gewoon boos over dat sommige vaste klanten wel korting krijgen en ik niet

wat mij vorig jaar ook gelukt is en bij verlengen met 1 jaar graag weer dezelfde korting wil

ik hoef echt geen tv of wat dan ook ook niet voor de helft maar iets korting

@Nadia , vandaar dat ik na 1 jaar kpn op ga zeggen om dit principe. Ik had nog 2 mobiele nummers bij kpn lopen voor een jaar vandaar dat ik nog ff een jaar dit uitzit.

Maar daarna ben ik zeker weg, dan maar een andere provider.

Admin: tekst verwijderd, in strijd met de huisregels

ik ook altijd tevreden geweest maar over de servers nee niet meer

een bepaalde groep krijgt wel korting daarom vind ik het heel raar

kwa aansluiting glasvezel 500/500 dik tevreden de experiabox nee

daarom heb ik nu een fritzbox maar goed dat heeft niks met dit te maken

overal kun je wel korting krijgen je neemt tenslotte weer een vast jaar contract aan

ik vind wij als vaste trouwe klanten gaan zeuren om korting

heel normaal omdat

je knalt ze op tv internet actie dit actie dat black friday gedoe

gaan klanten toch vragen of ze ook korting krijgen

kpn wil je geen gezeur voer dan niet van die acties

ik ga maar naar wat anders kijken

of een webcare moet mij nog een voorstel doen

korting in mijn kpn is er ook niet als ik bv naar hussel zou gaan ga ik nog meer betalen

omgekeerde wereld dit

En door die acties betalen de vaste klanten jaarlijks meer

Daarom sta ik er voor dat vaste klanten ook wel iets terug willen zien

ik ben helemaal niet van de centen maar meer een principe kwestie

ik zit nu over de 80 per maand

ik hoef geen tv of wat dan ook gewoon 6 maand 12,5 euro korting

wat wel meer vaste klanten krijgen

boos

Nee bij menzis krijg ik ieder jaar korting

Dus hoef ik daar niet te switchen

bij energie 3 jaar vast met korting bij afloop korting met nieuw contract of naar een andere gaan

bij t-mobiel met verlenging extreem veel korting daarom ook mobiel bij t-mobile

en dan kan ik wel door gaan

 

Reputatie 4
Badge +5

Nee bij menzis krijg ik ieder jaar korting

Dus hoef ik daar niet te switchen

Dacht je nou werkelijk dat jij korting krijgt 😉 ze hebben genoeg marge om te doen lijken als korting 

Reputatie 7

Dag iedereen, ik heb hierboven een post aangepast en een aantal verwijderd. Conform de huisregels van ons forum. Ik roep hier vriendelijk op de discussie algemeen te voeren. Het KPN forum is een platform waar klanten elkaar helpen. Gebruikers kunnen van mening verschillen! Geen probleem, dat mag. Maar houd het respectvol naar elkaar. We gaan niet elkaars integriteit of bedoeling in twijfel trekken. We voeren hier een discussie, die geen ruimte kent voor persoonlijke aanval. Ons forum is een veilige en prettige omgeving. Iedereen mag en kan een bijdrage leveren aan dit onderwerp. Laten we dat zo houden. 

Ik ben het zeker eens met de vaste klanten. Heb internet, tv, 2 telefoon abbonnementen en een prepaid bij kpn lopen. En geen korting ieder jaar, op de vaste kortingen na voor het opstapelen van de abbonnementen. Als ik overstap krijg ik met alles bij een nieuwe provider hoge kortingen en dan na een jaar weer terug naar kpn met een mega deal? Of gaan jullie echt iets voor de vaste klanten doen? Of gaat het alleen maar om centen pakken?

Reputatie 2

Sjonge jonge zeg. Ik zie hier veel boze reacties van mensen die korting willen maar het blijkbaar niet krijgen. Daar zal waarschijnlijk een rede voor zijn. Ik denk dat als je vindt dat je te veel betaald je naar een andere provider moet overstappen. Stop met verongelijkt te zeuren en steek die energie in iets constructievers. 

geen acties meer geen gratis tv,s aanbieden enz.

maak gewoon geen gebruik van die acties ben je klaar

@Aag de vaste trouwe klant is wel de dupe van dit

en de maandkosten gaan na ieder jaar weer een paar euro omhoog

ik zit nu op 80 euro + ik weet niet maar ik vind het niet normaal

de nieuwe klanten mega korting krijgen oke maar mijn jaar contract loopt af

en ik vind het recht op verlengen met een nieuw jaarcontract korting op zijn plaats

 

Reputatie 7

Tjongejonge,... Iedereen weet het nu inmiddels wel,... Principekwestie of niet. Kortingen kunnen gewoon niet meer gegeven worden.

Ik krijg ook dagelijks te horen dat particulieren de verzekeringspremies te duur vinden. Ze doen het allemaal zélf! Iedereen wil minimaal verzekerd zijn en maximaal gebruik maken. Dat zijn twee dingen die niet samen gaan. We leven sinds de eeuwwisseling echt in een zeurcultuur :joy: Logisch dat premie's hoog zijn om de collectieve lasten samen te kunnen beperken.

Kpn heeft denk ik een vergelijkbare staffel. Daarbij wordt een jaarcontract na afloop gewoon niet verlengd. Bij aangaan van je contract wordt ook vermeld dat je contract na afloop wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Wil je een nieuw contract dan zeg je op en kom je over een jaar terug. Easy Peasy. Wil je goedkoper dan kun je je huidige contract aanpassen. Wil je dat niet tja dan komen er voor jou 10 anderen terug. Blijft altijd toch wel heen en weer gaan. 

Commerciële diensten werken net iets anders dan verzekeringen of energieleveranciers. Energie bekijk ik zelf bv. half jaarlijks per 01-01 en per 01-07. Heb een spaarpot dus opzegboetes zijn geen probleem, gewoon omdat op die momenten de energieprijzen wijzigen. Hier haal je meer voordelen uit qua kortingen dan jaarlijks van provider te wisselen of om kortingen te mekkeren. Kies hierbij nooit voor cadeaus. Hypo kun je jaarlijks bekijken of rentemiddeling loont (bij mij al 3 jaar op rij) Kpn zit bij mij lekker in het potje vaste lasten naast de Hypo, Energie en Verzekeringen. 

Op dit moment zijn onze lasten superlaag, we zijn op de bespaartoer gegaan. wij hebben voor 2020 t/m 2026 een groot beoogd aflosdoel en dat gaat nu prima lukken qua kosten/baten/lasten.

 

Wil je besparen, lees ook de blogs op Porterenee dit werkt echt! 

Reageer