Beantwoord

camerabeeld ontvangen via wifi

  • 3 December 2019
  • 34 reacties
  • 328 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Sonja Texel De vraag die @Galdor68 stelt is een goede. Ben je op het moment dat je de beelden wil bekijken wel verbonden met het wifi netwerk waar de camera's ook op werken? 

De huizen worden gescheiden door een tuin. Bij mij op nr 2 heb ik geen WiFi van 4. Op nummer 4 zijn de camera’s goed te zien op WiFi. Op 4g is t ik prima te zien.   In de app staan de camera’s wel aangeven maar geen beeld. Ik weet niet of deze namen zijn ingevoerd tijdens de installatie want dat werd gedaan. 

Welk merk camera en welke app dan kan er op basis van een online handleiding mogelijk beter advies worden gegeven. De eerste gedachte is het verschillende wifi netwerk zeker omdat aangegeven wordt dat het via 4g wel werkt.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Sonja Texel De vraag die @Galdor68 stelt ben ik ook benieuwd naar. Is het apparaat waarop geprobeerd wordt de beelden te bekijken, verbonden met hetzelfde netwerk als de camera's? 

Reputatie 7
Badge +15

@Sonja Texel Ik heb een tijdje geen reactie meer van je gezien. Is het ondertussen gelukt om de camerabeelden op nummer 2 te bekijken? 

Reputatie 7
Badge +15

@Sonja Texel Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

@Rutger_  sorry voor de late reactie maar het werkt nog steeds niet via de WiFi wel met 4G. Ik weet niet wat het merk is van de camera’s. Mijn telefoon en de computer waar we de beelden mee willen bekijken zit niet op het netwerk van de camera’s. 

Reputatie 7

Dus als jij thuis via 4G de camera's van de buren wilt bekijken dan gaat dat prima terwijl het niet lukt als je met jouw eigen wifi verbonden bent. Klopt dat?

Ja klopt. Op mijn werk kan ik het wel via de WiFi bekijken kwam ik van de week achter. Â