Sinds twee weken constant wegvallend internet. Het enige wat helpt is de stroom van de Experia V10 verwijderen en dat werkt het weer.
Tools van KPN diverse keren gedraaid en geen verbetering.
Dag @snees63. Van harte welkom hier. Dat kan behoorlijk irritant worden op den duur. Je hebt al een en ander geprobeerd, lees ik. Kan je mij meenemen in de stappen die je hebt doorlopen? Ook ben ik even benieuwd met wat voor frequentie je verbinding wegvalt. Verder wil ik graag van je weten hoe je alles hebt aangesloten in huis, dus: hoe is je Experia Box aangesloten en welke apparaten zijn er op je Experia Box aangesloten?
Wil je ten slotte je KPN Forum profiel aanvullen met de naam van de contractant, je postcode/huisnummer en je klantnummer? Dan kan ik je verbinding vanaf onze kant doormeten.
Hallo @snees63. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Mocht je nog wel ergens hulp bij nodig hebben dan lees ik het graag.
Het internet valt nog steeds uit. Wat ik zie is dat alles op de experia box groen is. De controle mbv de kpn tools toont aan dat de verbinding goed werkt.
de controle met windows geeft steeds dezelfde melding: geen dns en de. Modem of router niet bereikbaar.interne netwerk werkt gewoon.
actie om de boel weer te laten werken is eem soft reset of het modem terugzetten naar fabrieksinstellingen via de kpn tool,
Mmisschien eens een andere kabel gebruiken? Heb je er op een andere pc / laptop ook last van? Hoe is het met je mobiel? Blijft die (via WiFi uiteraard) wel de verbinding behouden?
Kort samengevat: op meerdere apparaten zowel WiFi als met kabel valt je internet uit. Heb je nog eigen apparatuur aangesloten in je netwerk? Zo ja, welke en hoe?
Ik vraag dit omdat de verbinding zelf wel stabiel is en ik je modem vanaf hier ook kan benaderen. Ik kan het voor de zekerheid ook vanaf hier resetten, maar voordat ik dit doe wil ik wel een akkoord hebben van je omdat dan alle instellingen van de Experiabox worden gereset.
Bij deze gedaan. Zou je nog willen reageren op boven-/onderstaande?
Kort samengevat: op meerdere apparaten zowel WiFi als met kabel valt je internet uit. Heb je nog eigen apparatuur aangesloten in je netwerk? Zo ja, welke en hoe?
We hebben het hier van alle mogelijke kanten bekeken, in de verbinding kan ik niets vinden. Speelt dit nog steeds? Kun je ook aangeven hoe jouw servicelampje brandt op de modem op het moment dat dit gebeurt?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.