Beantwoord

Experia Box V9 vervangen door een KPN Box 12?

  • 4 July 2021
  • 27 reacties
  • 3151 keer bekeken

Reputatie 1

Ls,

 

Ik ben super blije jarenlange klant van KPN evenzo blij met glasvezel internet. Ik heb de laatste tijd met mijn Experiabox v9 wat stabiliteitsproblemen en ook wat IP v6 devices welke ik wil gaan gebruiken. 

 

Hoe kan ik aan een Experiabox v12 komen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 July 2021, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Fijn om te horen @Laurens.1 !:)

Reputatie 7
Badge +12

Na eer gisterenavond een medewerker telefonisch te hebben gesproken werd er meteen een nieuwe Experia Box opgestuurd.

Ik kon deze box gisterenmorgen al ophalen maar door omstandigheden vanmorgen pas opgehaald.

De nieuwe box bleek een Box 12 te zijn dus het nieuwste van het nieuwste.

Installatie was een fluitje van een cent.

Bedankt KPN voor het snelle handelen.

Hoi @Laurens.1 en welkom hier op ons forum!

Mooi om te lezen dat je inmiddels een Box 12 hebt ontvangen en dat de installatie zo soepel verliep :) Mocht je ons in de toekomst nog een keertje nodig hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu in ieder geval nog een mooie avond toegewenst!