Beantwoord

Experiabox V8 defect

  • 25 January 2020
  • 9 reacties
  • 537 keer bekeken

Badge

Hallo mij experia box v8 doe niet eerst 2 lampjes doe het wel wat gaat het fout

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 January 2020, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Belien1950 

 

Je kunt kijken of je het probleem kunt oplossen via de website : 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen.htm#/

 

Als de ontvanger het echt niet meer gaat doen dan kun je de ontvanger omwisselen: 

Dat kan via de tool Apparatuur wisselen.
 

Reputatie 7
Badge +17

@Belien1950 Hi en Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je ‘storing’ meldt. Wat gek dat er maar twee lampjes branden op de V8. Heb je de Experiabox net aangesloten of heb je ineens 2 lampjes én (helemaal) geen diensten? 
Had je de V8 al eens een harde reset gegeven? Als je dit doet worden alle instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Als je een eigen netwerknaam en wachtwoord hebt ingesteld gaat deze verloren. Dit is niet erg want in de servicetool kan je het zo weer aanpassen. 
Zou je voor de zekerheid alvast je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kan ik eventueel het e.e.a uitlezen/vervangen voor je, mocht dit nodig zijn. 

Laat je het weten als ik iets voor je kan doen?

Badge

Doe het nog niet

 

Reputatie 7
Badge +17

@Belien1950 Bedankt voor de terugkoppeling en het invullen van je gegevens. Ik laat nu even wat systemen draaien die ons (al het goed is) gaan vertellen wat er aan de hand is. Je bent dus buitendienst, oftewel je hebt helemaal geen internet en televisie? 

Reputatie 7
Badge +17

Het systeem heeft gesproken en dit is het resultaat: “Geen linesync. Er is waarschijnlijk een breuk in de grondkabel gedetecteerd”. Dit is natuurlijk zwaar balen. Op het bij ons bekende 06-nummer heb ik 50GB gezet. Dit toestel zou kunnen fungeren als een hotspot, weet je hoe dit werkt? 


Daarnaast heb ik een ticket voor je ingediend naar de back-office. Ik vermoed dat een specifieke monteur op pad gestuurd moet worden, eentje die ik helaas niet kan inplannen.
Zij nemen telefonisch contact met je op. Als je liever niet wacht op het telefoontje (dit kan namelijk 2 werkdagen duren) dan kan je morgen tussen 08.00 - 17.00 uur contact met ons opnemen. Dit dien je wel telefonisch te doen, we moeten namelijk de betreffende partij even bellen voor een afspraak. Ons nummer is 0800-0402 (gratis). 

Veel succes, hopelijk ben je spoedig weer online! Fijne avond :blush:

Badge

Zijn buiten langs weg aan waterleiding aan werken misschien daar problemen is

Reputatie 7
Badge +30

Dat zou heel goed kunnen.. De back office neemt zo snel mogelijk contact met je op en hopelijk wordt het dan heel snel in orde gemaakt. Wil je ons op de hoogte houden? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Reputatie 7

Hoi Belien, we zijn weer twee dagen verder dus ik heb nog even gekeken naar de status. Het probleem wat jij ervaart blijkt blijkt veroorzaakt te worden door een kapotte kabel buiten. Dus het is goed mogelijk dat dit veroorzaakt is tijdens de werkzaamheden aan de waterleiding. Ik kan alleen niet direct zien hier of dat nu al verholpen is of niet. Heb je al weer diensten?

Badge

Is geholpen