Beantwoord

experiabox V9 Broadband knippert

  • 9 April 2021
  • 2 reacties
  • 801 keer bekeken

Vanmorgen viel opeens het internet weg terwijl er wel verbinding is. Na rebooten en resetten nog steeds geen internet. Toen verder gaan kijken en gekeken of de dsl aansluiting nog in orde was. Dit bleek het ook niet te zijn, maar het broadband lampje blijft wel constant knipperen, ondertussen al 2 uur lang. Ook gekeken of er storingen oid waren maar ook dit bleek het niet te zijn. Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik zou het verder niet meer weten.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 April 2021, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Woerden10, welkom terug! Da's onhandig als je internet uitvalt. Probeer een reset van de Experia Box, vaak helpt dat. Als dat niet het geval is, dan zullen we verder moeten kijken. De snelste manier is dan bellen met 0800-0402 (gratis). Dan kan je verbinding en aansluiting in z'n geheel nagekeken worden. Via het forum kan ook als je dat liever hebt. Vul dan in dat geval je  forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Wel kan het dan zijn dat je even moet wachten voor we erop terugkomen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Woerden10, ben je er intussen uit gekomen? Zo niet of als je vragen hebt, vul dan je profiel in en geef een seintje, dan helpen we je graag verder.