Beantwoord

Factuur

  • 20 August 2020
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb 5 dagen geen internet en televisie gehad, buiten mijn schuld om. Vervolgens heb ik een noodpakket gekregen(dat is echt top geregeld).

Toch krijg ik een factuur waarbij de hele maand in rekening gebracht is, ook de 5 dagen dat ik nergens gebruik van heb kunnen maken en ook nog geen noodpakket had, klopt dat wel? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 August 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Pien20200 , zie onderstaande regeling, geldt óók voor particulieren:

compensatieregeling

Hallo @Pien20200 , zie onderstaande regeling, geldt óók voor particulieren:

compensatieregeling

Super zeg! Dank je wel!! Dan ga ik die straks aanvragen als ze storing is verholpen :) 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Pien, welkom hier. 

Jan legt dit goed uit, dit moet wel een erkende storing zijn en niet alleen op jouw locatie. Laat het me weten of de link werkt of niet wanneer de storing afgelopen is. 

Mocht het niet lukken, dan pakken wij het hier op. :relaxed:

Hi Pien, welkom hier. 

Jan legt dit goed uit, dit moet wel een erkende storing zijn en niet alleen op jouw locatie. Laat het me weten of de link werkt of niet wanneer de storing afgelopen is. 

Mocht het niet lukken, dan pakken wij het hier op. :relaxed:

Hoi, wat bedoel je met ‘erkende storing’? Ik had in ene geen internet of tv, de storingsmonteur kon het ook niet oplossen omdat er ergens een kabel is doorgeknipt, daar komen ze morgen voor. Is dit dan ‘erkend’ genoeg? 

Reputatie 7
Badge +24

Ja, dat is erkend genoeg. Ik bedoel ermee dat er ook stroringen zijn specifiek op 1 locatie of juist binnen op 1 klantlocatie, het aansluitpunt bijvoorbeeld. Dat herkent ons systeem dit niet als storing. Dit moet goed komen, laat het me anders hier weten. Ik sta voor je klaar.