Beste antwoord door Erwin_
Hoi @Gys100 . Gelukkig is het wel gelukt om van FON gebruik te maken, lees ik. En zelfs itv en netflix. Ik wist niet dat dit met FON kan aangezien de bandbreedte beperkt is.
Neem jij FON los af? Of zit het bij je KPN mobiele/vast abonnement? Het zit bij onze diensten als een 'extraatje' zodat je ook buitenshuis kunt e-mailen en surfen.
Hier een quote over de mogelijkheden van het product:
Als jij er op dit moment ook (redelijk) mee kunt tv kijken is dat mooi meegenomen maar garanties kan ik hier dus niet geven. Je geeft aan dat je op de website niet de info kan vinden die je zoekt. Hier staat alle basis informatie. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust! 🙂
Bekijk origineel
Neem jij FON los af? Of zit het bij je KPN mobiele/vast abonnement? Het zit bij onze diensten als een 'extraatje' zodat je ook buitenshuis kunt e-mailen en surfen.
Hier een quote over de mogelijkheden van het product:
Onderweg ook bereikbaar zijn zonder 4G? Je kunt nu blijven internetten, whatsappen en e-mailen met de WiFi HotSpots van KPN. Op meer dan 1 miljoen plekken in Nederland en tot wel 20 miljoen plekken wereldwijd.
Als jij er op dit moment ook (redelijk) mee kunt tv kijken is dat mooi meegenomen maar garanties kan ik hier dus niet geven. Je geeft aan dat je op de website niet de info kan vinden die je zoekt. Hier staat alle basis informatie. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust! 🙂