Beantwoord

Geen contact mogelijk met outbound afdeling na aanbod van KPN

  • 15 February 2020
  • 26 reacties
  • 288 keer bekeken

Badge

Ik heb een zelfde soort verhaal, ben nu 12 dagen bezig om de mail met afspraken te krijgen, maar niemand kan het regelen. Iedereen helpt me door outbount een mail te sturen, maar richting mij gebeurt er niets. 14 bedenktijd zit er bijna op bij Ziggo. Outbount is onbereikbaar en reageerd niet op mails. Willen blijkbaar het voorstel dat ze hebben gedaan niet waarmaken. Blij gemaakt met een hele doos dode mussen.  Vreselijke service, wat een nare ervaring. 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 February 2020, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Dat zijn een beetje vreemde beloftes. Dat kan eigenlijk helemaal niet. Heb je dat ook zwart op wit gekregen?

Wat heeft die monteur uiteindelijk gedaan? Werken de diensten nu goed? 

Â